Çocuk istemeyen biriyim, eşim baba olmak için tedavi görüyor, bu durumda siz olsanız ne yapardınız?

4 yıllık evliyiz, kocam çok çocuk istiyor tedavi görüyor. Ben de ne yalan söyleyeyim, hevesli değilim, çocuk seven biri değilim. Tedavisine destek oluyorum fakat dürüst de biriyim, pek istemediğimi de diyorum. Baba olmak çok istiyor ama asıl annenin istemesi daha önemli değil mi? Vücudu, psikolojisi annenin değişiyor tamamen, tüm acıları anne çekiyor. Ben panik atak biriyim, hamilelik, doğum çok ürkütücü geliyor. Eşim memur, ben ev hanımıyım, aile apartmanında oturuyoruz, kocamın annesiyle. Kira derdimiz de yok. Orta yol ne olur?

Çocuk istemeyen biriyim, eşim baba olmak için tedavi görüyor, bu durumda siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla