Evlenmeden önce her şeyi yaşayan insanlara anlam veremeyen tek ben miyim?

Sizin sınırınız nedir mesela? Ben evlenmeden el ele gezmeye, sarılmaya, öpüşmeye karşıyım mesela. Hatta özetle komple temasa karşıyım. İnsanlar temas ederek tanınmıyor sonuçta. Konuşup görüşerek, vakit geçirerek tanınıyor. Elini bile tutmuyorsan sevgililiğin ne anlamı var diyenler olacak muhtemelen ama o arkadaşlar farkında değiller ki ben ve benim gibi insanlar bu sınırları koruyarak hayatlarına aldıkları insanın amacının kendisini nefsi için kullanmak mı yoksa ciddi mi düşündüğünü çok net anlıyoruz ve ciddi olmayanları doğal olarak yanımızda barındırmıyoruz. Çünkü bu şekilde bizden hiçbir çıkar elde edemezler. Evlenmeden her şeyi yaşayan saftirikler partnerlerinin kendileriyle ne için beraber olduğunu senelerce bile anlayamıyorlar maalesef. Sırf sevgili yapmış olmak için sevgili yapanlar var bir şeyler yaşamak için. Böyle insanlara gerçekten üzülüyorum

Evlenmeden önce her şeyi yaşayan insanlara anlam veremeyen tek ben miyim?
Cevapla