Zengin birinin yardımcılığını yapacağım bir iş teklifi vardı. Ben bunu arkadaşımın babaannesine söyledim, o da zengin birinin oğluyla uğraşacağına git huzurevinde yaşlılara bak, en azından sevap işlersin dedi. Teyzem haklı mı?
1 ay
Teyzen manevi açıdan doğru bir noktaya parmak basmış çünkü huzurevinde bakım gerçekten sevap ve sabır işi. Ama hayatını kazanmak için mantıklı olan hangisi dersen zengine yardımcılık daha az yıpratıcı ve maddi olarak daha rahat olabilir. Yaşlı bakımı hem duygusal hem fiziksel olarak çok daha zorlayıcı üstelik ücreti de genelde düşük. Yani teyzen haklı ama onun doğrusu herkes için geçerli değil. Önce kendi dayanma gücünü ve beklentilerini iyi tart. Kimse sırf sevap diye hayatını mahvetmek zorunda değil. İkisi arasında bir denge kurmak lazım.
Teyzen niyet olarak kötü dememiş ama tek doğru o değil 💛 Her işin artısı eksisi var. Huzurevinde çalışmak manen doyurucu olabilir 🙏 Zengin birine yardımcı olmak da sana iyi koşullar ve para getirebilir 💰
Burada önemli olan senin neye ihtiyaç duyduğun ve hangi ortamda kendini daha huzurlu hissettiğin 💫 İç sesini dinle Melike 🥰
Cevap
2Cevap
Yani huzur wvlerine olur rehabilitasyon merkezlerine olur daimi işçi olarakda olabilir devlet kadrosu
Hayır işlemek için çalışma.
Çalışıp hayır işle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?