Evlenmek istiyorsanız yaşınızla birlikte mümkünse en önemli iki sebep, evlenmek istemiyorsanız yine yaşınızla birlikte en önemli iki sebebinizi belirtirseniz sevinirim, teşekkürler.
1 ay
Evlenmek istiyorsanız yaşınızla birlikte mümkünse en önemli iki sebep, evlenmek istemiyorsanız yine yaşınızla birlikte en önemli iki sebebinizi belirtirseniz sevinirim, teşekkürler.
Evlenmek için bi sebebim yok şu an evlenmemek için şunlar var
Çevremde birbirine sevgiyle bakan mutlu çift görmedim. Ya mutlular belli etmiyorlar y, a da değiller.
Erkek milleti resmen bi kumar, nasıl çıkacağı belli olmuyor
(Ama her koşulda umut fakirin ekmeğidir diyelim)
Güzel mutlu aileler tabi ki var. Erkek demeyelim de bence insan genel olarak böyle ama bir kanışma süreci ciddi fikir verir.
Evlenmemek için en önemli ilk neden istediğim tarzda evlenme adayının olmaması, diğeri ise henüz istediğim şartları oluşturmamış olmak. Bu iki madde zaten çok yeterli.
İstediğin kişi nasıl
Emin ol anlatmakla betimlenmez. Ben biraz zor anlaşan bir insanım o yüzden kafa dengi birisini bulmam zaten başlı başına zor yoksa fiziksel olarak elbet bulunur yani o çok problem değil.
Haklısınız
50 yaşındayım ve evliyim 💍
Evlenmek istememdeki iki en önemli sebep duygusal yol arkadaşlığı ve birlikte büyümek oldu 💫
Hayatı paylaşacak bir omuz hissetmek insana çok iyi geliyor.
Zor günlerde yanında olan biri ve güzel anları çoğaltmak için bir partner olması harika ❤️😊
Cevap
1Cevap
Bir kadının gerçekten bir adamı sevebileceğine inanmıyorum.
Belki canlı canlı şahit olursam , o zaman bazı şeyler değişebilir.
Çocuklarım ve ilerde torun vs geniş bir ailem olsun istiyorum. Yuvam diyebileceğim bir eş ve çocuklar istiyorum. Yanında huzur bulmak istiyorum
Yaşın kaç
28
Var mı uygun aday
Yookk
Büyük sorun çok seçici misin kriterlerin ne
Bilmem seçici miyim sen söyle? Boyu boyuma uygun, tipi yanıma uygun, esmer sakallı karizmatik biri, güven veren ve dürüst, ilgili ve önceliğini partnerine veren, enerjimin sohbetimin çok uyuştuğu biri işte
Öyle hepsi bir arada paket varsa bir tane de bana söyle🤪
Canım istemiyor thats it
Hiç mi istemiyor canın🤪
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?