😂Veli olan benim. Evli değilim.
Müdür yardımcısı olduğunuz okuldaki bir velinin size ilgisini farketseniz nasıl bir tutum sergilersiniz?
😂Veli olan benim. Evli değilim.
Küçük bir okul.
Net sınır koymak ve kayıt altına almak. Gereksiz samimiyetten kaçınırım, mesafeyi korurum. Konuşmaları sadece okulda ve resmî yerde, başka personel yanındayken yaparım. İlgi rahatsız edici boyuta gelirse üst makama yazıyla bildiririm. Görevim eğitim, flört değil. Yumuşak ama net olunur.
Eşi söylerim 🙄 siz zaten yüz veriyorsunuz etraf böyle çöpler doluyor 😐
Boşanmış bir cift
Olsun ne fark eder
la ve samimi bir gülümsemeyle karşıla, çünkü ilk izlenim çok önemli. Kendini açık tut, dinle ve ihtiyaçlarına çözüm bulmak için öğretmenlerle işbirliği yap.
Sınırları net çizerim ama bunu kırıcı olmadan yaparım 😊 Profesyonel mesafeyi korumak hem senin hem de velinin hem de öğrencinin iyiliğine olur 🎯
Nazik ama mesafeli davranır özel sohbetten kaçınırım yanlış anlaşılmaya izin vermem 🙅♀️
Kendi evliliğini ve etik sorumluluğunu da düşünerek hareket etmen en sağlıklısı 💕
Kız kadın boşanmış. Adamin yüzüğü yoktu
Tabi haklisin
Şimdi anladım. Velisin işin daha kolay ki. Yaklaşmak daha basit. Amaç ne olacak
@Ateş33söndüren ilgimi çekti, hoşuma gitti. Sohbet, tanışmak istiyorum aslında kendisiyle
Tamam konışalım işte
Cevap
29Cevap
uzak durmak gerekir
İşten dolayı mi
Adın çıkar. Sıkıntı olur. Ne işin var çocuklu çocuklu adamla.
Veli olan benim
Çocuğu var bir kere demek ki ya evli ya boşanmış olmaz by
Galiba detaya eksik girdim. Veli olan benim. Boşandım. Ama onun evli olup olmadığını bikmiyorum. Yani alyansi yoktu.
Müdür yardımcısı olan sensin sandım kız dkdkd bilmem adamın önce net bekar olduğundan emin ol
😂😂😂 yazım yanlışı yapmışım ya.
Ama bugün toplantı vardı. Ben belli etmek istemedim. Soruları herkese yoneltirken sürekli benimle göz teması kuruyordu. Garipsedim biraz. Ne düşünüyorsun😂
Böyle minik detaylar güzel ama algıda seçicilik mi yapıyorsun acaba diye düşün bence ve gerçek bir adım görene kadar bekle derim
Bende bu düşüncedeyim. Öyle hissettiğim için bana öyle geliyirdur diye düşündüm. Ben kendim ilgimi belli etmemeye çalıştım.
Kimse o rıske gırmeyı göze almaz sonjçta evliki orada çocugu için gelıyor
Boşanmış. Zaten çocukla soyadları dan dafarkediliyor
Hoşuma gittiğinden haberi bile yok. Evli mi bekar mi bilmiyorum. Yüzüğü yoktu. Çok beyefendi biriydi. Belli etsem mi etmesem mi bilemedim. Çocuğum icin
Ters tepersen çocuğumun annesi olarak onun üzerinde kötü bir izlenim bırakmak istemiyorum.
Haklısın.
Evet, aynı fikirdeyim. Ama karşımdaki kişinin tutumunu bilmediğim icin
Haklılık payı var. Bakalım ya bismillah😂
Teşekkürler 😊
Tabi
Ben geldimmm😂😂😂
Böyle bir tepki beklemiyordum.
Yeni blog hesabımdan istek attım. İnstadan. Kabul etmiş. Kendiside takibe almış beni. Mesaj atmış, merhaba tanıyamadım diye. 😂😂
Bu arada evliymis. 🤣 Hayallerim suya düştü.
Ama önceki gün şöyle bir şey oldu. Toplantıda soruları yönetirken özellikle önce bana soruyor ve göz teması kuruyordu. Ama belli etmedim ilgimi. Ama o sürekli göz teması kurunca farkettigimi belli ettim. Ama sonrasında yine göz teması kurdu. Ama ciddi bir duruş sergiledi
Alayım şimdi fikrini. Sonrasında aç nickini detayli..
Evet. Aslında eski paylaşımlarında bir foto var yanında kadın. Ama eşi de olmayabilir.. ama yazdida😂
Sözde okulun kıdemli personelinin ama kafa başka yerde, adam belki kibar davranıyor kendi kendine gelin güvey olma zaten küçük bir yermiş
Yalnız veli olan benim😂
Ozaman durum daha da vahim
Hadi ya, ama evli değilim. Boşandım. Zaten soyadları dan da farkediliyor.
Bekar olman küçük yerde ki dedikodu sorununu halletmiyor
Okul ek bina olduğu için ayrılmış. Küçük. Ama bulunduğu şehir fazlasıyla büyük bir yer. Küçük olan okul
Farketmiyor, okulun wp grubu falan yokmu bence tek yanlışın da seni orada konuşulmadık yanın kalmaz
Haklısın.
o kadın kendi manevra alanı dışında uzak bir yerlerde kendine bir aşk bulsun. küçük yerde sakat
Şehir büyük, okul kucuk
okuldakini boş ver. sakat. dışarıdan birini bul
Öğretmenlerin gerçekten özel hayatları hiç tahmin edildiği gibi değil
Mesela
Olumlu mu olumsuz mu
Mesela.
Üstü kapali
Benzetmeyle 😂
Yorumda
😔😔
Hım, anladim
Guvenilir bir adam mi bu onemli aranizda ki samimiyet nasıl adam evli mi nasil birliktelik düşünür vs vs bir cok soru cevap bulmalı once
Cevabi var mı
Hiç tanımıyorum. İki üç defa gördüm. Evli olup olmadığını da bilmiyorum. Ama efendi duruyor
Sen ne düşünüyorsun
Nasıl yani
Ciddi bir iliski mi tek seferlik bir sey mi duzenli mi bir anlık heves mi vs vs vs
Heves değil.
Belkide evli
Biiyorum. Alyaansi yoktu
Ya sadece takılmak isterse
Karsiyim
Vermez misin yani istese
Hayır tabi
ilgilenmezdim milletin kocasını karısıyla işim olmaz tanısalımmı jsanfjas
Boşanmış.
heeeeeee o zaman düşündüm de gene olumsuz boş ver milleti ya gel tanısalım ahahah
senin ilgin var mı hiç ona
Hoşuma gitti
haydaaaaaaa bende tanısmak isterim sizinle D
Veli sensen tanışalım ndksdkd
Duruma bağlı bu durumu biraz açabilir mısınız
Boşanmış bir veli, müdür yardımcısına ilgi duyuyor.
Normale gelirmisiniz
Evli olmadığını öğrenip ona göre hareket edebilirsin onu da sorabilirsin bence yanlış anlamaz
İlgi duyan benim. Veliyim. Nasıl sorayım ya. Ya ters teperse,
Sadece birkaç defa gördüm. Bir defa yüz yüze iletişimimiz oldu. Okul için bir görüşmemiz olucak
Haklısın.
Hayır
😂😂😂 duruyor. Bakalım.
Buldum
Kadini beğeniyor muyum dikkatimi çekiyor mu önemli
Bu işler nasip kısmet
Senin hoşuna gidiyorsa konuş Dicem de adam evli gereği Yok bence
Vay bide müdürsun helallll
Yaaa herkes yanlış anlamış. Ben veliyim. Boşandım.
Heeeee anladım devrik cümle olmuş o yüzden herkes yanlis anlamış 🤣🤣
Müdür olan bensem ve bekarsam tabi ilgi gösteririm mertebe olarak bakiyorsan yaniliyorsun umarım sana onunda hisleri vardır
Aslında cümlem çok anlaşılır. 😂
Aslında sen VİRGÜL koysaydin anlam değişecekti. Virgulsuz olduğu için anlam değişti Türkçe öğretmeniyim 🤣🤣🤣
Aslında kontrol edince farkettim ama uzun olunca atladım.😂 Pardon hocam bir daha olmaz.
Hahaha anladım kız deli şaka yaptım KİNAYE Yaptım Türkçe bilgim yüksek diye öyle öğretmenim dedim öğretmen değilim ama 50 kişilik bir magazanin müdürüyum 🤣🤣
😂😂😂 şakacı seni
Bu arada cümlem devrik değil😂
Mertebe olarak değil, ortam acisindan
Devrik değil virgulsuz tamam anlaştık. 🤣 Ortam açısından ne olacak gayet güzel hoş olur filmini yap artık adama karşı
😂😂😂 ya ters teperse cocugum icin sorun olmasin
Film yap diyorum bak ilk iş telefon da yalandan konusmak çocukla ilgili falan baktın konuyu uzatıyor sende elini ovala deki tammmmmm bendesin artık ve başla filmini şovunu yap 🤣
😂😂😂 çok iyi ya
Bende evliyim biliyoruz bu işleri istersen müdüre beraber acilalim 🤣 sana ogretecem
🤣🤣🤣 mantıklı
Evli degilim
Cikiyimmi gizliden
Ben geldimmm🤣🤣🤣
Bugün toplantı vardı. Birşeyler söylerken sorarken sürekli bakıp bana yoneltiyordu soruyu😂
İçim çiz etti. Tabi oraya çekmeye çalışmadım. Ama dikkatimi de çekti bu durum.
Selâmm hoş geldin
Senin ilgini farkettigini düşünüyorum
Ama farketmesininsaglayacak hicbirsey yapmadım. 😂
Ben geldimm😂
Cikiyim gizlidn TKp at burdayim bende
şu an müsait değilim ya. Geldim gidiyorum🤣
Ne cabuk
Allah gönlüne göre versin
Ben veliyim😂
Emin deyilim ya😂
Görmezden gelirdim
Açık ve net
eşin yok mu senin çocuğum var diyon?
Bosandim
ilgisi yapışmak gibi mi
Hayır hayır, mesela var. Ama adama belli etmemeye calisiyor. Ama adama. Farkediyir
o iilgisi iyimi
moral olarak nsll
Guzel
sahipli midir
Bilmiyirum
ne zmn dır yakın durmak istiyor
O değil, ben
ha ilgini mi çekti
Evet
müthiş birisinnnn
Nerden çıkardın😂
ciddiyim
insanlarda
böyle ego varken
senin bu iyi niyetin güzell
Teşekkürler 😊
ogrtmn misin
Yaa veliyim😂
aa ahhhh
bir şey soracam
Tabi
ewli msnz
Hayır
ayrı msnz
Boşandım
Allah. cc seni hiç bir zaman
hiç kimseye muhtaç etmesin
Amin, cümlemizi.
Çok sagol
ne zmn dır
nokta koydunuz
ayrıldın
Evet.
ne kadar oldu
Oldu biraz
anlatsan dinlerim
mümkün mü
Maalesef
bana güven
neden sustun
dm mümkün mü
Maaelsef
n e d e n n
bir engelin yojki
sanal dayız yaaa
Allah gönlüne göre versin
susmanı anlayamadımmmm
bana neden darıldın
Anladim
Anlamadım
neden bilmiyorum
bana kızdın ve gittin
Yok ya kimse
benim bir hatam warr. miydi
günaydın
yaş kaç
merhaba
Farketmemezlikten gelmek zorunda kalıyorsun
Galiba
Tehlikeli çünkü riskli yani
Haklisin
Hiç o toplara girme yani
Bu işlerin küçüğü olmaz
Uzak durman gerekiyor tabiki
Asla karşılık vermem adın çıkar laf ederler birde
Yanlış olduğu konusunda onu uyarırım
Nasıl fark ettin ilgisini?
İlgi duyan benim.
Bide sen kaç aydır boşandın?
Tm kaç aydır sen bosandın?
Ha bide mesela cinsel arzun mu var adama?
Cinsellik değil. Yıl oldu
Hı oda biraz var tabi yani cunku 1 yıldan fazladır erkek yok hayatında
Bekar mısın
Bosanmis
Senin hoşuna gitti mi adam
Evet
Şans vercek misin
İlgi duyan benim, o bana şans verecek mi😂
O da sanki işgileniyor gibi anlatmıştım. Öğretmenler çok seksi oluuor şans verir
Ben veli
Maalesef
Konuyla alakalı konuşcaktım
Her ikisi de bekar mı yaslar kac
Kadın boşanmış. Adamı hiç bilmiyorum. 38-39 vardır.
Hmm adam mı ilgili kadın mj
Kadın,
Yani sen ilgilisin adam
Evli uzak dur
Evli mi değil mi bilmiyorum. Ogrenecegim
Evlidir uzak dur mudur yardımcısı
Sende haklisin
Hem ne
Cekti seni bu yaşta çocuğun var
Mi
Bekar mısın
Boşanmış
Ne alaka
İlişki olarak mi cinsellik olarak mi, ikiside yıl olmustur
Duygusal
Veli evli mi peki
Boşanmış
Neden olmasın. Bekarsam. Ama o kişi işte dul istemeye de bilir. Beğeneceği biriyse ister ama
Adam da 37-38 vardır.
Hee o zaman kabul eder ya
Bence açılmalısın diye düşünüyorum
Yani bekâr mi
Bosanmis
Evli misin
Boşanmış
Sanırım ilgi görmen hoşuna gitmiş. Yalnız bir kadın mısın peki
İlgi gösteren benim😂
Tam tersi anlamışım 😂😂 yoksa ilk soruda seni kaçırmıştım 😂
Yorumun
Yaz bana ben sana ne yapman lazim soliyim
Odaya atar sevişirim
😱😱
Neee , ilgisi varsa başka ne yapilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?