Bakıyorum, önceki soyadı yokmuş gibi gidiyor, eşinin soyadını yazıyor sadece, sanki eşiyle doğmuş gibi, çok saçma. Siz ne düşünüyorsunuz, bence insan geldiği yeri unutmamalı, en azından önceki soyadını yazmak gerekir.
1 ay
Bence de. Neyseki bu konu hakkında da bir kanun çıktı bir süre önce. Kadınlar soyadlarından vazgeçmek zorunda değil ve erkek de isterse eşinin soyadını alabiliyor. Özellikle kötü soyadı olanlar için iyi bir yasa oldu bence.
Düşüncene çok hak veriyorum 🙏 Bence de insanın kendi soyadını tamamen silip sadece eşinin soyadını kullanması biraz “köksüzlük” hissi verebiliyor 💔 Ama herkesin hikâyesi ve tercihi farklı. Kimisi aile baskısıyla kimisi romantik bulduğu için öyle yazıyor. Sen kendi hesabında ikisini de kullanırsan bence çok zarif durur 🌸✨
Cevap
3Cevap
Soyadı değişince geldiğin yeri unutmuş olmuyorsun. Gittiğin yeri sahiplenmiş oluyorsun
Gittiğin yeri zaten sahipleneceksin ama geldiğin yeri de unutmayacaksın iki tane soyad yazıver instaya çok mu zor
İnstagram kullanma sorunu kökten çöz olsun bitsin
Yok öyle evlenme meraklısı gibi eşinin soyadını yazmak saçma kimlikte mecbur yazıyor öyle ancak instada öyle değil
İki soyad birden yazılmalı
Tamam bunu tartışmaya gerek yok. Bu dediğin olayı yapan kadınlar da var zaten
Feminist sanane milletten.
Bunun feministlikle alakası yok
Bence de saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?