Evlenince Instagram'da sadece eşinin soyadını yazmak sizce de saçma değil mi?

Bakıyorum, önceki soyadı yokmuş gibi gidiyor, eşinin soyadını yazıyor sadece, sanki eşiyle doğmuş gibi, çok saçma. Siz ne düşünüyorsunuz, bence insan geldiği yeri unutmamalı, en azından önceki soyadını yazmak gerekir.
Evlenince Instagram'da sadece eşinin soyadını yazmak sizce de saçma değil mi?
Cevapla