~Yokken de görüyoruz zaten.
~Bir yardım yok mu hiç Mevlam 🫠
https://youtu.be/vkuKdq_4Rok?si=QDkxGHxTmpLOQItz
~Bir yardım yok mu hiç Mevlam 🫠
https://youtu.be/vkuKdq_4Rok?si=QDkxGHxTmpLOQItz
Bir ailem olsa, sabah uyandığımda eşimi ve bebeğimi görsem. :)
Tabi bebek olunca insan her zaman sabah uyanmıyor. Bazen gecenin 3'ünde bebek tarafından uyandırılabiliyor. Ama olsun. İsterse her gece uyandırsın, yeter ki bir bebişim olsun. :)
Sabah uyandığımda önce çocuklarımı sonra da eşimi görmek isterim hep 💕 Senin sorunda da aklıma ilk “kendin” geldi. En çok kendini görmek istiyorsun ama belki de en çok kendinden kaçıyorsun 🥺
Kalbini yormayan birini gör sabahları. Huzur versin gülüşü. Hak ettiğin hep bu olsun 💫🌸
Cevap
4Cevap
hayır yok maalesef
Aaa benim şarkı
Verdim gitti
Yok kimse sabah huysuzum biraz 😀
Hayır yok kör olmak bazen en iyisidir
Vardır 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?