Sabah programlarının hepsinde neden bu kadar kötü kurgu yapıyorlar?

Sabah programlarının hepsinde neden bu kadar kötü kurgu yapıyorlar?

Diğerlerini geçtim, gelin eviymiş, kaynana gelinmiş onlar izlenmeyecek kadar kötü fakat bunlarda da kurgu olduğunu tahmin etmezdim doğrusu..

Niye insanlarla dalga geçer gibi iş yapıyorlar niye toplumu bozmaya bu kadar hevesliler?

(Komşumuz anlatıyor programa alkışçı olarak gitmiş diyor ki arkadan kadına git at kendini yerlere diyorlar diyo kadın atıyor kendini yerlere sonra kadın kendi yaptığına da gülüyor diyo 😄)

Sabah programlarının hepsinde neden bu kadar kötü kurgu yapıyorlar?
Cevapla