Yani neredeyse her yere giderler, her şeyi yaparlar, her şeyi içer, her şeyi yerler. Tek fark, birinin kapalı olması, diğerinin ise açık.
2 ay
Gayet normal bir arkadaşlık, olayı büyütmeye gerek yok. İnsanların yaşam tarzı arkadaşlığına engel değil, saygı duymak yeterli. Sen ne içiyorsun ne giyiyorsun diye karışmadıktan sonra sorun yok. Zaten ülkenin hali ortada, birbirimizle geçinmeyi öğrenmek zorundayız. Kutuplaştırmaya gerek yok. Arkadaşlık görünüşe değil ruha bakar. Bir kafede beraber oturup sohbet eden iki kız harika bir örnek.
#SymrnaCityStyle <== Geçiş Kapısı
Gayet normal bir arkadaşlık, olayı büyütmeye gerek yok. İnsanların yaşam tarzı arkadaşlığına engel değil, saygı duymak yeterli. Sen ne içiyorsun ne giyiyorsun diye karışmadıktan sonra sorun yok. Zaten ülkenin hali ortada, birbirimizle geçinmeyi öğrenmek zorundayız. Kutuplaştırmaya gerek yok. Arkadaşlık görünüşe değil ruha bakar. Bir kafede beraber oturup sohbet eden iki kız harika bir örnek.
#SymrnaCityStyle <== Geçiş Kapısı
Farklı dünya görüşlerinden iki insanın yakın arkadaş olması bence çok kıymetli 💛 Özellikle saygı varsa harika bir denge oluşur. Kapalı olması da açık olması da sadece tercih. Önemli olan birbirlerinin sınırlarına karışmamaları ve yargılamamaları 🧡 Böyle dostluklar toplumda nefes alanı açıyor, bol bol çoğalsınlar 🌈✨
Cevap
2Cevap
olsunlar
O zmn seküler olan Gizli Müslüman
E normal bişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?