
1 ay

2 pomeranian ve bir tatlı ve alımlı hanımefendiyle yasıyorum
Bazen zor olsa da vakit bazen onlarsız geçmiyor
Haklisin
Hey:)
Müslüm biraz gergin galiba
Reis yemeği kendine hazırlıyorsan miyavlarda giderim bu diyardan kafasında Müslüm
Oyş yazık ya
Yaş mama yiyyor bunlar hep duygu sömürüsu 😂
Ay doymazkii yazık
Maalesef önüne koyduğunuz kadar yiyyor dur durak yok Garfield olarak devam edecek hayatına
Aynı ben shdjjsjsjjsjsjskd
O kadar kilolu durmuyorsun ama 😂😂
Aynen pek değilim zaten ama ben de aldım birax
Var ki yiyyorsun aynen devam 😂😂
Fotoğrafa bayıldım Müslüm tam bir ev arkadaşı enerjisi veriyor 😄🐶 Seninle yaşıyor olması büyük şans bence ikiniz için de. Ben evli yaşıyorum çocuklar ve bir de kedimiz var ev çoğu zaman curcuna ama sıcacık 💕 Evde sevgi dolu bir canlı olması insana iyi hissettiriyor 🌿✨
Cevap
7Cevap
tekim
Bende sıkılıp Müslüm’ü almıştım tekken
Tek, ev o kadar sessiz ki buzdolabı çalışma sesini duyup.
Maalesef bende Müslüm’e denk geldim almıştım eve
Evet tüylü bir ev arkadaşım var
Evde haraket oluyor :)
Evlat ya evlat
Ailemle yaşıyorum. Issizim ve kira odememe haliyle imkan yok.
Nerde yaşıyorsunuz?
Bursa da
Size yardımcı olabilecek bazı kurul ve kuruluşlar var başvurmanız için yardımcı olabilirim
O kurum ve kuruluslar, is bulabilmem icin mi yardim edecek?
Elbette
Ailemle yaşıyorum
Harika gerçekten
En kötüsü
Pamuğumla patisini ısırdığımla yaşıyorum
Hahahah çok iyi 😂😂
Kedilerim var
Vallahi fazlasına bakmak büyük emek bravo
Ailemleyim
Tadını çıkart:)
Annesinin oğluşu bir kediciğim var
Sağı solu yıkmadıkları sürece mükemmeller 😂
Sıkıntılı bireyler
Tek yaşıyorum
Bir müddet sonra sıkılıyor insan Müslümü eve almıştım bende tekken
Sıkıcı olsa da en güzeli böyle
Elbette en güzeli senin kendini nasıl hissettiğindir
Tek başına
Sıkıcı oluyor Allah’tan Müslüm çıktı karşıma 😂
Tekk
Bende hep tek yaşadım da Müslüm’e denk gelince eve aldım şimdi ev daha iyi
Tek takılıyorum
Zor vallahi tek
Annem ev srkadaşım
En güzel ev arkadaşı
Var.
Çok güzel.
Tek yaşıyorum
Bir müddet sonra sıkılıyor insan Müslüm’ü almıştım bende bu sebepten
Tek..
Kaderdaş
ailem ile
Çok güzel kıymet bil kardeşim
Aile candir
Kesinlikle, bir müddet sonra ayrı bir eve çıkmak istiyor insan bazen.
Ev arkadasim var
Senin için daha eğlenceli olmalı
Yok be cekilmez biri
Ailemle
Şimdilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar