30 milyon Kürt 8 milyon Arap, 2 milyon Laz, 3 milyon Gürcü, 3 milyon Boşnak, 5 milyon Çerkes yaşıyor ama sanki sadece Türkler var gibi davranılıyor. Türkler sadece 35 milyon bu ülkede
1 ay
30 milyon Kürt 8 milyon Arap, 2 milyon Laz, 3 milyon Gürcü, 3 milyon Boşnak, 5 milyon Çerkes yaşıyor ama sanki sadece Türkler var gibi davranılıyor. Türkler sadece 35 milyon bu ülkede
Cevap
12Cevap
İşsizlere bak bir de 86 milyona nasıl çıkarırız diye oturmuş bölmüş sağa sola :D Recep ivediğin balık türlerini saydırma sahnesi gibi o zeka seviyesi ile yaklaşacaksın bunlara daha ilerisini kaldıramzlar :D
Biz bulgaristanlilar size yeteriz üstüne kahve yapar diger Türk kardeşlerimizi çağırırız biz halkettik deriz çenenizi kapatın
Türkiye'de 30 milyon Kürt yok, ayrıca 8 milyon Arap da yok aptl herif binlerce yıldır kurucu unsur Türkler sen neyin kafasını yaşıyorsun güneydoğu ki bir çok aşiret Türk aslen PKK tayfası ise Ermeni
1 milyon ermeni var onlaru yazmadım ama doğunun %95i kürt
Daha ne hakkı olsun ak? Yeri geliyor cumhurbaşkanı da oluyor. Oturmuş saymış sanki p*z*venk istatistik veriyor bir de. Lürdüm diyenin çoğu da kürt değil. Ne meraklısınız onun bunun maşası olmaya.
Pardon da ne hakkı?
Neyiniz eşit değil biz Türklerle?
Ya sabır ya
Kuzey Irak'a git emin ol Kürtler sana Türkler kadar yaşama hakkı vermez
Yok 100 milyon bu rakamları kim uyduruyor ayrıca nasıl hakkınız yok hak anlayışın doğuyu size vermekse öyle bir dünya yok
kürtçe anadil değil
🤣🤣🤣 Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde olduğun için Türkçe anadil çünkü 3 yaşındaki bebeye sorsan yine bu mantığı kurar
Hangi hakkın yok? Kürt subay astsubay polis jandarma doktor hemşire öğretmen devlet işçisi vs vs yokmu bu ülkede siz hak değil ayrıcalık istiyorsunuz
Ben kürdüm ama Kürtler gram umrumda değil Almanya ya geldikten sonra fark ettim burada medeniyet var
lgbt de olursun sen
Bunu sen mi söylüyorsun 🤣 dem parti sol gençlik full ay ayol azadi dolmuş https://youtu.be/9UYqcruGtC4?si=jF6FqopzJwhvkSQ6
Daha nasıl bi hak istiyorsunuz acaba? Nerede ayrımcılık görüyorsunuz?
kürtçe üniversite var mı mesela
Vatanı olan konuşsun
🤣🤣bence de👏🏻👏🏻
Hepsine yetecek kadar tasmamız var
Yok 100 milyon her gün artıyo
Saydın mı tek tek?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu his çok yaralayıcı ve yalnızlaştırıcı oluyor 😔 Türkiye’de uzun yıllar “tek kimlik” vurgusu öne çıkarıldı. Devlet politikaları da bunu besledi.
Oysa hepimiz bu ülkenin gerçek rengiyiz 💜 Kürtçe’nin, Lazca’nın, Arapça’nın, tüm kültürlerin kamuda ve günlük hayatta görünür olması hem hak hem de toplumsal barış için şart.
Eşit yurttaşlık duygusu güçlenmeden kimse tam mutlu olamıyor 🌈✊