Bu söze katılıyor musunuz? Bence çok tetikleyici ve doğru bir söz. Varsa fikriniz tartışalım
1 ay
Kesin doğru değil. Fikir önemli ama şartlar da. Adamın fikri olsa da açlıktan ölebilir. Bu söz biraz fazla idealist ve acımasız. Fakirliği sadece fikirsizliğe bağlamak, sistemi ve eşitsizliği görmezden gelmek olur. Bir de iyi fikri hayata geçirecek sermaye ve fırsat lazım. Tetikleyici evet, ama tam gerçek değil. Yine de fikir sahibi olmak iyidir, ama tek çözüm değil.
Bu söz biraz sert ama uyandırıcı 😌 Fikrin yoksa emek gücünle sınırlısın bu da çoğu zaman maddi ve manevi fakirlik hissi yaratıyor. 💸 Ama sadece fikre sahip olmak da yetmiyor uygulamaya dökmek emek vermek cesaret göstermek lazım 💪 O yüzden “fikir + emek” varsa bu söz anlam kazanıyor ✨
Cevap
2Cevap
tartışamayiz fikirlerim sadece bana açık
Hayır
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?