Arkadaşlar ben bi kız olarak 30 yaşımda işimi gücümü ayarlamışım bu zamana kadar kendimi temiz tutmuşum erkekler neden yapamıyor?

Elinden geleni yapıp işleri yoluna koyamayanlardan bahsetmiyorum.

Bi soru sordum. Kriterlerimi yazdım. Bi erkekte bunu bulmak zor demişler. Ben bi kadın olarak yapabildiysem 30-35 yaşındaki erkek neden yapamıyor merak ediyorum? Özellikle iş konusuna takılmış herkes. Maddi değil manevi yana bakacakmışım. Pardon da nasıl geçincez? Ben doğum izni aldığımda bana ve çocuklarıma bakıp evimizde yoksa kira ödeyemeyecek biri ile evlenmem ne kadar mantıklı? Biraz mantık abidesi olun ya.
20 yaşında birinden bahsetmiyoruz sonuçta
Arkadaşlar ben bi kız olarak 30 yaşımda işimi gücümü ayarlamışım bu zamana kadar kendimi temiz tutmuşum erkekler neden yapamıyor?
Cevapla