Son 5 yılın istatistiğine bakılırsa boşanma sayısı bir milyona yakın ülkede. Boyu, parası, yakışıklılığı/güzelliği, eğitim durumu, komikliği derken birçok kişi eleniyor zaten. Ekonomik durumlar da cabası. Kadınlar evleneceği zaman özgürlüklerinin kısıtlanacağını da düşünüyorlar. DM'lerinde yüzlerce erkek onlarca beğeni olunca seçicilik de artıyor, erkeğin güçlü olma durumu artıyor. 50 yaşında babasının yapamadığını bu sefer çocuktan istiyorlar. 20'lerinde üniversite okuyup dar-orta gelirli 170 çocuğa kimse bakmazken 30'larında hayatını düzene oturtmuş bir şeyleri başardıktan sonra talep ediliyor. O zamana kadar da özgürlük isteyip gençliğinde onlarca erkekle beraber olan kadın da 30'a gelince koca aramaya başlıyor, bu sefer de erkek daha seçici ve seçeneği fazla olduğu için evlenmeyi saçma buluyor veya kendine göre bir kız o yaşa kadar ortada kalmıyor ve reddediyor. 30'a gelen bir kadın da haliyle biraz güzelliğini yitiriyor.
İşin özünün ekonomik açı ve tesadüf, erkekler bir kenara, kadınların seçiciliğinden kaynaklandığını düşünüyorum. Ben kendim eminim ki ileride maddi anlamda da manevi anlamda da iyi bir hayatım olacak kendi azmim ve bana kalan yüklü miktarlarla; fakat ileride gelecekteki kocasını düşünmeyip herkesle beraber olan ve "beni geçmişimle yargılayamazsın" diyen bir kadınla olmayacağım çünkü ben düşünüyorum. Bu benim düşüncem kimse kimseye muhtaç değil.
Ülkede önümüzdeki on yıllarda işlerin tamamen tersine döneceğini düşünüyorum; tam tersine kadınlar erkek bulmakta zorlanacak ve evde kalmış koca bir kadın jenerasyonu olacağı yönünde düşüncelerim. Bunlar tamamen benim sosyolojik düşüncelerim ve görüşlerim. Fikrim. Son olarak kadınlar çok değerlidir iyi ki varlar. Geleceğin anneleri/babaları olacak kadınlara-erkeklere selam olsun.
Sonuç olarak: Ülkenin gelecek nüfusunda sosyo-ekonomik bazlar göze alındığında çok büyük bir düşüş olacağına inanıyorum. Sizin düşünceleriniz neler?
İşin özünün ekonomik açı ve tesadüf, erkekler bir kenara, kadınların seçiciliğinden kaynaklandığını düşünüyorum. Ben kendim eminim ki ileride maddi anlamda da manevi anlamda da iyi bir hayatım olacak kendi azmim ve bana kalan yüklü miktarlarla; fakat ileride gelecekteki kocasını düşünmeyip herkesle beraber olan ve "beni geçmişimle yargılayamazsın" diyen bir kadınla olmayacağım çünkü ben düşünüyorum. Bu benim düşüncem kimse kimseye muhtaç değil.
Ülkede önümüzdeki on yıllarda işlerin tamamen tersine döneceğini düşünüyorum; tam tersine kadınlar erkek bulmakta zorlanacak ve evde kalmış koca bir kadın jenerasyonu olacağı yönünde düşüncelerim. Bunlar tamamen benim sosyolojik düşüncelerim ve görüşlerim. Fikrim. Son olarak kadınlar çok değerlidir iyi ki varlar. Geleceğin anneleri/babaları olacak kadınlara-erkeklere selam olsun.
Sonuç olarak: Ülkenin gelecek nüfusunda sosyo-ekonomik bazlar göze alındığında çok büyük bir düşüş olacağına inanıyorum. Sizin düşünceleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer