Neden kimse elindekiyle yetinmiyor, biz gerçekte çok eşli bir yapıya mı sahibiz?

Mesela evliler hep arayışta kimse elindekiyle yetinmiyor. Sizce bizim yapımız çok eşli mi? Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Toplum mu bizi tek eşliliğe zorluyor?

Neden kimse elindekiyle yetinmiyor, biz gerçekte çok eşli bir yapıya mı sahibiz?
Cevapla