Anne ya da babasını kaybedenlerden özür diliyorum bu soru için.
2 ay
Anne ya da babasını kaybedenlerden özür diliyorum bu soru için.
Benim de annemle aram daha iyi. Onunla çok daha derin bir bağ kurabiliyorum, duygusal olarak daha yakın hissediyorum. Annemle her şey hakkında rahatça konuşabiliyorum ve genellikle daha anlayışlı oluyor. Bazen bazı konularda baba ile de çok iyi anlaşabiliyorum ama annemle kurduğum iletişim gerçekten farklı. Kendimi ona daha yakın hissediyorum.
Benim babamla daha iyi 😊💛
Annemle de aram fena değildi ama babam hep daha sakin ve dinleyen taraftı. Derdimi anlatmak bana onunla daha kolay geliyordu. Senin de hangisi seni daha çok anlıyorsa kalbin doğal olarak ona kayıyordur 💕 İkisiyle de mesafe ve samimiyet dengesi zamanla oturuyor 🌿✨
Cevap
10Cevap
ikisine de çok yakın değilim zamanı gelince ölecek olmaları buna engel oluyor
O zaman insan kendine de uzak
Annemle daha iyi ama babamla daha çok vakit geçiririm
Hiçbiri ile. Babam ben doğmadan bırakıp gitmiş zaten, annemle de hep kavga ediyorum.
İşin zor
Maalesef.
Babamla diyeyim hiç bişeye ses etmiyor mezarda nasıl etsin zaten
Kaybettim ama ikisi ilede iyiydi. Senin anne bence
Canım annem neler çekmiş bu rezil insanlar içinde
Saa vereyim hepsini al hayrını gör 🤣
Maşallah kaç soru sorma halkın var la
5 La
Annem
Annem
Annemle
aynı ikisi de
Ablamla
O şıklarda yok
Ben koydum şıkkı😁
Babam daha iyi
Annem
Annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?