Lisede gördüğüm zorbalıklari nasil unuturum?

Bu aylar kötü oluyorum çünkü bu aylar çok çektim, çok dışlanırdım, kurtuldum seviniyorum ama aklıma geliyor yaşadıklarım, birlik olup beni dışlamaları, hakaret etmeleri, git bu sınıftan demeleri, vurmaları, hocaların onları desteklemesi, çok kötü günlerdi
Lisede gördüğüm zorbalıklari nasil unuturum?
Cevapla