Kendimi oldugum gibi hisettigim gibi davranabilmek ne zaman mumkun olucak surekli baski var cevremde? kimligim eriyor biktim?

Aileden, toplumdan gelen vs vs

Yok kadınsın şöyle davran böyle ol şöyle düşün bu şekilde yaşa vs vs

Ve maalesef bu şekildeymişim gibi davranıyorum ama şimdi fark ettim ki artık öyle biri olmuşum ama kendi benliğim içimden gelen şey böyle değil

Öyle davranmadığımda ne oluyor anlatayım->sen feministsin diye erkek kardeşim beni yıllarca baskıladı zalimce davrandı, babamla hep kavgalı oldum ve şu an 1 senelik bir kadın akrabam var onunla kalacağım o daha beter birisi asla kalmak istemiyorum ama mecburum

Kendimi oldugum gibi hisettigim gibi davranabilmek ne zaman mumkun olucak surekli baski var cevremde? kimligim eriyor biktim?
Cevapla