Yarın pazar mesela herkes arkadaşlarıyla oturacak bense ezik gibi tek başıma cafede oturacağım
2 ay
Yarın pazar mesela herkes arkadaşlarıyla oturacak bense ezik gibi tek başıma cafede oturacağım
Abi daha ne istiyorsun, mis gibi fırsat işte. Al kitabını oku. Kafan rahat sakin sakin. Hayata gelirken bizimle olmayan insanları niye bu kadar umursuyorsun. boş ver be.
Bu zamana kadar hep yalnızdım hepte öyle devam ettim dışarıya çok çıktım tek basıma çok oturdum 27 yasıma geldim daha bi kadınla başbaşa kahve bile içme lüksüm olmadı keşke intihar etsem de kurtulsam bu hayattan
Tek başına kahve içmek eziklik değil tam tersine özgüven göstergesi ☕💛
Kendinle vakit geçirebilen insanın iç dünyası daha güçlü olur.
İstersen yanına sevdiğin bir kitap al ya da kulaklık tak müziğini aç.
Başlarda zor hissettirebilir ama zamanla çok keyif alacaksın merak etme 😊🌿✨
Cevap
0Cevap
Tek başına aktivite yapabilenler özgüven sahibidir niye eziklik olsun bayılırım tek başıma kahve içmeye sinemaya gitmeye
Sen git iç
o gördüğün topluluklar daha ezik çünkü yalnız kalmaktan ölesiye korkan onlar ve asla tekken bi kahve bile içemezler
Bu zamana kadar hep yalnızdım hepte öyle devam ettim dışarıya çok çıktım tek basıma çok oturdum 27 yasıma geldim daha bi kadınla başbaşa kahve bile içme lüksüm olmadı keşke intihar etsem de kurtulsam bu hayattan
derdini skm
Herkesin derdi kendine büyük kardeşim boş boş odamdan cıkmayan birisi değişlim yol dahil 12 saatim işte geçiyor sus lütfen
Bende senin derdini skeym mala bak
ağlama
Yaw sus lütfen sus benim derdim seni ilgilendirmiyor inşallah. İntihar ederim de kurtulurum hepinizden
Engelleyimde sus keşke karşınızdaki insanları assagılamayı öğrenseniz biraz
unuttum bile daha ne ağlıon
İnşallah yaşadıklarımı yaşarsın o zaman
ben yaşadığımı yaşamışım bi ölmediğim kalmış doğramadıysan kendini umarım doğrarsın da görürüm seni
Doğramadım ama 3 kutu ilaç içip intihar ettim
neyse kusura bakma sadece kadın konusuna ayar oldum da hala yaşın var gençsin sana patladım durduk yere üzgünüm ben de ne yaptığımı bilsem hak etmedin sende bu muameleyi.. yolun açık olsun gönlünü ferah tut
Sorun değil ağlama demene biraz moralim bozuldu keşke demeseydin onu
çünkğ ben ağlıom ya slcmwlx off sana demedim aslında
Sen niye ağlıyon
doldum artık işte boş ver
Aslında birilerini dinlemeye ihtiyacım var belki senin içinde iyi olur içini dökermisin bana
Söz kötü bir şey dersem direk bir şey demeden engelle beni
soruyu begenen senmisin?
evet
asnd2222 stek atan benm
ilk senn yazman lazım asdhjakdajdasd böyle sitenin var ya şimdi
Hayır hiçte eziklik değil aksine tek başına bir şeyler yapan insanlar daha güçlüler
Bu zamana kadar hep yalnızdım hepte öyle devam ettim dışarıya çok çıktım tek basıma çok oturdum 27 yasıma geldim daha bi kadınla başbaşa kahve bile içme lüksüm olmadı keşke intihar etsem de kurtulsam bu hayattan
Engelliyimde seni sus senin gibi kötü insanlarla aynı karşilamadım Allah'tan hiç
Son şeyi yanlışlıkla sana yazdım
Erkek arkadaş edin hiç mi tanıdık biri yok
Ya off her erkeğin 3-4 sevgilisi var her kadınların çoğu öyle erkeklerden hoşlanıyor benim sevgilimin olması için daha önce de sevgilim olması lazım
O erkekler adam değiller zaten
Ok adam olmayanlarla sevgilisinix yani
Yalnızlığı eziklik olarak görmeyi kim çıkardı ya
Bu zamana kadar hep yalnızdım hepte öyle devam ettim dışarıya çok çıktım tek basıma çok oturdum 27 yasıma geldim daha bi kadınla başbaşa kahve bile içme lüksüm olmadı keşke intihar etsem de kurtulsam bu hayattan
Sanırım dost bulamamak kaderimizzz
daha havalısın
Bu zamana kadar hep yalnızdım hepte öyle devam ettim dışarıya çok çıktım tek basıma çok oturdum 27 yasıma geldim daha bi kadınla başbaşa kahve bile içme lüksüm olmadı keşke intihar etsem de kurtulsam bu hayattan
Odamdan cikmayan asosyal bir insan değilim çalsıan birisiyim ama yalnızım bu yasa kadar hiç. Sevgilim olmadı ve değersiz kendimi artık ezik gibi hissediyorum ondan intiharı düşünüyorum
Bu yaşa kadar kimse beni sevmemiş bu yaştan sonra kim beni neden sevsin 35.000tlye çalışan evi arabası olmayan bir işçiyi söylesene 27 yaşına gelmiş
Bu yaşa kadar date bile cıkamadım diyorum sana İstanbul'da n yaşıyorum bu eziklik değilde ne
Öyle erkeklere incel diyip aşşağılayanda sizlersiniz ama bu hafta 3. psikiyatri randevuma gideceğim bakalım orada hepsini anlatacağım kadın üstelik ona karsı da utanıyorun
Son aylarda evet biraz ama ama merak etme kendi içimde o nefret herzaman o nefreti içimde kendimle beraber öldüreceğim
Daha önce sevgilisi olmamış erkekle kadın arasında dağlar kadar fark olduğunu biliyorsun değilmi hele ki 27 yaşında
Hiç sevgilisi olmamış bir ezik olarak yaşamaktansa gebermek engelli olmak daha iyi 27 yaşıma kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?