Yan daireden gelen sesleri çok net duymak normal mi, tüm evler böyle mi?

Yan daire hapşurduğunda duyuyorum, klimayı açıyor bip sesi bile geliyor. Sanki aynı evde yaşıyoruz, bu herkesin evinde mi böyle?

Yan daireden gelen sesleri çok net duymak normal mi, tüm evler böyle mi?
Cevapla