Arkadaşımla otururken düşündük. Eskorta giden erkekle evlenmezdim ben dedim. O da bunu yapmayan erkek yok ki dedi. Siz ne düşünüyorsunuz? Evleneceğiniz adamın geçmişte kiminle ne yaptığı sizin için önemli mi?
2 ay
Geçmiş önemli tabikide bakire olmayan biriyle ben yapamazdım sanırım büyük konuşmayım yine de. Ama o konuda ilk olmamanın kendimde oluşturacağı özel hissedememe duygularıyla başa çıkmak gibi bir sorumluluğun altına da girmek istemem yani.
peki senin ilkin kim?
Ben seks yapmadım evlenmeden yapmam da. Sevgilim oldu onla da öpüşmek dışında bir şey olmadı zaten ki şuanda 18 yaşındaki bebeler bile neler neler yaşıyorlar
Önemli tabiki bakire kadın isterken hiç düşünmüyorlar
konus be agzına saglık
Geçmiş bence tamamen önemsiz değil ama tek başına da belirleyici olmamalı 🙈✨
Eskorta gitmek benim için de sınır olurdu çünkü sadece cinsellik değil kadınlara bakış açısını da sorgulatıyor 🚩
Ama geçmiş ilişkileri, kaç partneri olduğu gibi konulara çok takılmak da yıpratıcı.
Önemli olan şu anki değerleri sana saygısı ve dürüstlüğü 💕🌿
Cevap
13Cevap
Doğru ben 2 defa gittim ilki unutulmazdı ama 2. si tutku zevk vermemiiti nedeeeen peki kondom vardı da ondan
dayı ne anlatıyon ya
Kes kes😂
Her şeyden öte sağlık açısından sıkıntı zaten. Ki gitmeyen erkek yok lafı da tamamen kendini rahatlatma çabası
bende aynı şeyş dusunuyorumm
Sorun olur tabiki ben nasıl temiz kaldiysam onunda geçmişinin temiz olması lazım
bencede
Büyük konuşmamak lazım, sonra evli erkeklere aşık olan karıları görüyoruz
büyük konusmadım
Esc giden erkek ben esc gittim demez zaten
benim flörtüm söylemişti küçükken hata yaptım gittim demişti
Hep hatadır zaten
bir kerede kendi isteğimle gittim diyen yok cocukken oldu diyorlar
Zaten herkes pişman, herkes hata yapmış ama sorsan hepsi akıllı zeki insanlar
Seks için para veren erkek kendine erkek demesin awk
haklı bir bakış açısı
Evliliğe karşıyım, evlenecek olsaydım umursamazdimm
Dışarısı yeni tahliye olmuş suçlu dolu siz tutturmuşsunuz bir geçmiş geçmiş
Adam yirmi yıl yatmış çocukluktan kadın görmemiş bakir alacak mısın?
Sorumla olan alakasını anlayamadım? Suçluları ben mi tahliye ettim de burada cırlıyorsun?
Saf mısın rol mü yapıyorsun. Denk gelir umarım sana bakir suçlu biri esc ye de gitmemiş kadın yüzü görmemiş mis gibi
Kanka ne alaka ne? Rahatsız mısın sen ya? Konumuzun bununla ne alakası var? Ben sevdiği insandan bahsediyorum. Tanımadığın birine kötü dileklerini sunman kaçıncı seviye kindarlık?
Yahu eskorta gitmeyenmi var millet 16 da milli oluyor siz neyin kafasindasiniz😁😁😁
Herkes şerefsiz değil demek ki 🤷🏽♀️
Herkes ayni erkeklerin hepsi 16 da milli oluyor. Yapanda sana dermi 😆😆😆😆
diyen var
Salk tır o her erkek yapar. Kadinlarda benimki yapmaz der 😁 karisini sever ama yinede dustumu affetmez
herkesin durumu farklı ve gitmek zorunda değil. çok şeyler söylenir bunun için ama.
Aşk yoksa sorun
nasıl
kadında geçmişe erkekte geleceğe bakılır
Yürü ordan ya aklınızı skinizde mi tasıyosunzu siz
tasıdıgı yere bak aptal ya of defol
Yoo gayetye gitmeyen var ne sacma sey ya
demi demi
Esc varsa olmaz
bende öyle düşünüyorum ya ne bileyim garip
Öyle garip kabul edenler güzel kardeşim zaten kim bunu kabul eder hastalıklı leş
bencede
Yok sorun degil
he kanka değil
Bir kizin gecmisinden bana ne ya
Evet sorun
Kendin gibi birini istemekte haklısın
Önemli tabi
demi
Herkes sallıyor bir şey ya bu önemli olmayacakta ne önemli olacak
Bence sorun olmali
Ben yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?