İsten cikmak istedigimi esime söylesem bencilce mi olur sizce?

Markette çalışıyorum ve çok yoruluyorum. Sadece eşimin çalışmasıyla geçim olmaz maalesef ama artık bünyem kaldırmıyor. Şu sıralar daha bir kötüyüm neden bilmiyorum. Eşime söylemedim ama başım dönüyor midem bulanıyor çok halsiz hissediyorum. Çıksam başka iş bulamam hemen. Markete bile hemen almadılar ama gerçekten yapamıyorum geç saatte geliyorum eve. Çok zor...
İsten cikmak istedigimi esime söylesem bencilce mi olur sizce?
Cevapla