Ya da başkası size sebep oldu mu?
Küçükken ablam benim yüzümden azar işitmişti.. Her aklıma geldiğinde pişman olurum. 🙁
Küçükken ablam benim yüzümden azar işitmişti.. Her aklıma geldiğinde pişman olurum. 🙁
kucukken yasadigimiz bu tarz anilar insanin zihninden cikmiyor demi. senin hikayen aklima benim ilkokul caginda yasadigim ayni buna benzer bi hikayeyi getirdi. elbette oldu banada benim yuzumdende. hepimiz hatalar yapan canlilariz. dogal. uzucu tabi ama napak hayat bu.
Mahallede bir tane müptezel yüzünden sınavı kazanamadım. Durduk yere gelip musallat oldu. Sinirlerimle oynadı resmen. Suça sürüklenen çocuk denilen bir toplum mikrobu sebep oldu sınavda Başarısız olmama. Anası s*ç*p sokağa atmış
Pek sayılmaz. Hak etmeyen kimseye kötülüğüm dokunmadı. Ama sabrım zorlanırsa insan içine çıkamayacak hale getiririm 🙃
Küçükken yaptığın o olayın hâlâ aklına gelmesi kalbinin ne kadar hassas olduğunu gösteriyor 🥺💛 Hepimiz çocukken istemeden birine zarar verdik ya da verdirdik. Önemli olan büyüdükçe bunlardan ders almak. Ablan büyük ihtimalle seni çoktan affetmiştir bile. Kendini bu kadar suçlama lütfen 🙏✨💫
Cevap
10Cevap
hatırlamıyorum.
Olmadım şükür benim bütün zararlarım hep kendime olmuştur
Öyle 🌸🤍
3 kişinin dolaylı olarak işten çıkarılmasına sebep oldum o zamandan beri işler kötüye gidiyor gibi hissediyorum.
Oldum maalesef
Unutamadiğim bir anım var elbette
Bana yaptılar bana 🙄 ben kötü duruma düştüm
Genel de düşen ben oluyom aw
O ne ki... Benim olayı bi bilsen
Buradan, aleni şekilde paylaşabileceğim bir şey değil.
Olmuştum😃
Olmadım şükür
Maalesef evet
Olmuştur illa yaa
Olmadım
Beni kötü duruma düsürdükleri oldu
Çok 👾
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?