Çok yoruluyorum ev aldık 7 gün işe gidiyorum bazen onlar da benimle geliyor tükenmiş hissediyorum herseye kızıyorum öfkeleniyorum elime ne geçerse fırlatıyorum bu davranislarımı nasıl törpülerim kendime hakim olamıyorum
1 ay
İyi aile yoktur isimli kitabı okumanızı öneririm. Okuma alışkanlığınız yoksa videolardan da özetini dinleyebilirsiniz
https://www.youtube.com/embed/YJ1U_4byoXMÇok zorlanıyorsun ve bu öfkenin altında büyük bir yorgunluk var 🥺 Bunu fark etmen bile çok değerli 💛
Önce kendine şefkat göstermelisin. Uykunu düzenlemeye çalış stresin arttığında 10’a kadar say derin nefes al 🚶♀️🧘♀️ Nesne fırlatmaya başladığında odadan kısa süre uzaklaş.
Mümkünse bir uzmandan online destek al bu tükenmişlik duygusu tek başına taşınmayacak kadar ağır 💔🌿
Cevap
8Cevap
Boş ver çocukların şurada sana 5-10 yıl daha katlanır ondan sonra zaten ne yüzünü görürler ne sesini duyarlar şuradan 30 yıl sonra da bir huzurevine atarlar ölür gidersin çok kafaya takma
biraz sevmeye onları anlamaya çalış evi siz onlar için aldınız karşılık beklemeden yapın bazı şeyleri anne baba olmak öyle kolay olmuyor
Çok yoruluyorsan neden çocuk sahibi oldun ki abla? Yazık günah 😕
Aslında toplum baskısı bu hale getirdi beni çocuk yapın çocuk yapın biseyimiz yok yaptık şimdi mal sahibi olmaya çalışıyoruz onlar ziyan oluyor
Olan olmuş artık yapacak bir şey yok. Tek çare onları anlamaya çalışmak diye düşünüyorum
onlar kendi başlarına gelmedi dünyaya siz getirdiniz olanak sağlamalısınız yoksa ne gerek var o zaman siz yaşayın çocuk yapmayın
Madem çocuk sevmiyorsun ne diye anne oldunuz
Okuduğunu idrak ediyor musun? hangi cümlemde çocuk sevmiyorum demişim
Estağfurullah zikri
Onlar senin evladın
Ne bu şiddet bu celal
Eşin nasıl
Bu herkesde var yaa
Neden öfkeleniyorsun
Terapiye git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?