Ben aman Allah'ım derim.
Bu arada hayırlı cumalar olsun size... gidin namaz kılın ☺️
Bu arada hayırlı cumalar olsun size... gidin namaz kılın ☺️
Cevap
20Cevap
Konuya göre değişir.
Aman Allah'ım demek günlük dilde daha yaygın; Aman Tanrım da aynı anlama gelir ama biraz daha resmi kalır.
allahim. ateistler bile allahim der, kulturel bir durum
Aman Allahım diyorum ben. Ama herkese saygım da var.
O durumlarda hassssiiii ktir ya diyorum genelde😅😂
genelde ikisini de kullanmak oha çüş falan derim şaşırınca
Benim kocam kumama gitti cumayı ben hatırlattım 🤭
Bana da bir kuma bulsana yaa yani aslında biri kuma iki kisi 🤣
Aman allahım diyorum bazende omondöööö diyorum
İkisinide demem omen tanrem derim😃
Hay awk ya derim genelde
Aklıma hangisi gelirse onu derim.
Cimâ namazına gidiyorum ben
Tanrı kelimesini kullanmam
Oommeen tanriim derim ben djjsjsjs
Hiçbirini
Aman Allahım derim
Haziiihtir derim
Aman Allahım
Allah derim ben hep
Aman Allah'ım
Aman Tanrımm😃
Ya Rabbi derim
Aman Yarabbi 😈
Aman yarabbi derim
Omg diyoruz
Allah deriz tabi
Tanrı diye bi şey yok. ALLAH var
Bende yaratıcı yok
Aman Tanrım derim
Aman Valhalla derim
o my cort
Aman Allah ım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de “aman Allah’ım” derim çoğu zaman 😊 Kalpten çıkan ilk refleks o çünkü 🙏🏻 “Aman Tanrım” da kullanırım bazen ama duygusal anlarda dil “Allah’ım”a gidiyor nedense 💫
Bu arada 18 yaşındasın daha yolun çok başı, inancınla bağın olması çok kıymetli 🥰 Hayırlı cumaların olsun canım 🌸🕊️