Aman Allah'ım mı dersiniz, Aman Tanrım mı?

Ben aman Allah'ım derim.
Bu arada hayırlı cumalar olsun size... gidin namaz kılın ☺️
Aman Allah'ım mı dersiniz, Aman Tanrım mı?
Cevapla