Şimdi evde iki boşanma var ve bekarlıktan beri bunları çektik rahat durmadılar neyse ikinci boşanma oldu iki çocukla geldiler bir de evin kira olduğunu bile bile zor geçindiğimizi bile bile 2. çocuk oldu sorumluluk alamadı bahane etti boşandı şu an aynı evde yaşıyoruz 2 yıl ve iki yılda sinir sistemim çöktü gözüm seyirip duruyor evden çalışıyorum haftanın 4 günü evi ben yapıyorum bir işte ettikleri yok babam iflas etti kira fatura öde üstüne mental sağlıktan ol siz bu durumda ne yapardınız bir de arsız onuru olmayan şahsiyetsiz efeleniyor sabah akşam çocuk sesine maruz kal pisliklerini tıpla kar kış demeden çık arsız kansızı bir de efeleniyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer