Kocam neden evde bekar gibi takılıyor, benden kaçıyor ve alkol alıp beni suçluyor?

Bu adam, şöyle anlatayım size, bu en özetli hâli bu arada. Sürekli bana diyor ki, işte beni boğma, beni bir rahat bırak falan filan diyor. Diyorum ki ben sana ne yapıyorum ki diyorum. Bir şey de söylemiyor. Aynı evin içinde kendine bekar bir oda ayırmış. Oturma odasını, şey yatak odasına ayırdı, yatak, artık yatak odasında benimle yatmıyor. Bahanesi benimle yatmak istemiyormuş. Bunu direkt söyledi. Diğer sorduğunda niye tekrar yatmıyorsun dediğimde bu sefer çocuğu bahane ediyor ki işte ağladığı için uyuyamıyorum falan diyor. Sonra odada ne yaptığını, ara ara gidiyorum odaya, kontrole gidiyorum. YouTube'dan sevdiği bir filmi açıyor, izliyor, orada oturup cips yiyor, eğleniyor, müzik dinliyor, sigara içiyor falan filan. Sonra diyorum sen evli hayatı yaşamıyorsun, sen şu an bekar hayatı yaşıyorsun diyorum. Sonra bakıyor, beni bastırmaya çalışıyor. Üstüme konuşuyor sürekli. Saçma sapan beni manipüle etmeye çalışıyor. Sonra bizimle çarşıya çıkıyor ama bizimle nasıl çıkıyor çarşıya? Böyle sert, kaba, sinirli bir şekilde çıkıyor. Sinirli bir şekilde geri geliyor. Sürekli aceleci. Başkalarına girince o kadar şefkatli, o kadar yumuşak, o kadar kibar, o kadar uzun zaman ayıran bir adam ki. Sonra eve geliyor. Benimle iyi gibi. Normal. Ben iyiysem, bir şeyine karışmıyorsam gayet iyi biri. Bir şeylerine karıştığım zaman bana o kadar ağır kelimeler ediyor ki. Bana diyor ki, Allah vere de kesin dedi bu çocuk da benden değil. Yani bizim bir yaşında bir çocuğumuz var. Dedi ki bu çocuk benden de değildir dedi. Benim gözüm döndü, tamam mı? Sonra bayağı bir tartıştık. Ben bulduğumu buna fırlattım falan. Sonra ondan önce meğersem bu eve gelirken alkol almış. Ben de alkolü yakaladım. Dedim bu alkolü içmeyeceksin, götür geri ver dedim ya da kıracağım. Tamam dedi, içmeyeceğim dedi. Yarım saat sonra odada sigara içtiğini düşünüyorum. Bir de baktım ki alkolü bitirmiş. Ağzında alkol kokuyor. Hiçbir şey olmamış gibi de odaya geliyor, bana sarılıyor, öpmeye çalışıyor. Ağzındaki kokuyu aldım, yine delirdim. Yine sinir krizi geçirdim. Allah'tan ki o sıra çocuğum uyuyordu da bunlardan etkilenmedi. Sonra beni sürekli, benimle derdinle beni bir rahat bırak dedi, dedi, dedi. En sonunda gece yarısı saat 12'yle yine tartışıyoruz. Hadi ordan git dedim evden. O da hadi ordan gitti artık. Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum ama.
Kocam neden evde bekar gibi takılıyor, benden kaçıyor ve alkol alıp beni suçluyor?
Cevapla