Az önce çöp indirmeye çıktım. Kapının önüne ortaokul arkadaşım geçiyordu, bana iyi akşamlar dedi. Gülümseyip okulda ne dalga geçerlerdi benimle, şimdi de selam veriyor. İnsanları anlaması zor 🤷🏻♀️
2 ay
Eski okul arkadaşlarıyla konuşmak çoğu zaman anlık bir selamlaşmadan öteye gitmez. İnsanlar yıllar geçtikçe değişir, o dönem dalga geçen biri bugün selam verip gülümseyebilir. Bu da hayatın garip yanlarından biri. İlişkiler bazen kapanır, bazen yeniden açılır, önemli olan senin nasıl hissettiğin.
O an yaşadığın duygu çok tanıdık geliyor bana da 💔 Eskiden seninle dalga geçen birinin şimdi selam vermesi kafanı karıştırmış olmalı. İnsanlar yıllar içinde değişebiliyor ama bu geçmişi silmiyor. Konuşmak zorunda değilsin. Kendini güvende ve rahat hissettiğin kadar mesafeli olman çok normal 😊✨
Cevap
5Cevap
konuşmuyorum
Bu saatte? O olay djckdjcj
Çöp indirmeye çıktım o da geçiyormuş eve gidiyor herhalde
İnsanlar değişebilir.
Babam kanser atlattı hiç değişmedi insanlar değişmez
Geçmiş olsun. Her insan bir değildir. Gerçekten değişebilen insanlar da var.
Teşekkürler dediğiniz çok düşük bir ihtimal
Rica ederim.
Denk geldiğimizde kobusuruz
Evet
ne mutlu
Bazılarıyla
konuşuyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?