Erkek arkadaşım 1 ay önce askere gitti ve birkaç gün önce yemin töreni oldu. Gitmeden önce bir arkadaşının eski tuşlu telefonunu aldı ama gittikten sonra telefonun şebekesinin çekmediğini fark ettik.
Gittiğinden beri beni sadece arkadaşlarının telefonundan 5-6 kez arayabildi. Bugün askerliğinin 23. günü. Zaten beklemek çok zor ve zaman hiç geçmiyormuş gibi hissediyorum. Bir de düzenli arayamıyor olması beni daha da üzüyor.
İstese arkadaşlarının telefonundan daha sık arayamaz mı? Bazıları acemi döneminde insanın aklına telefon bile gelmez diyor, bazıları ise isterse arar diyor. Askerlik hakkında hiçbir şey bilmediğim için bu süreç benim için ekstra zor geçiyor.
Gerçekten nasıl olduğunu anlayamıyorum, bu konuda biraz aydınlatılmaya ihtiyacım var 🥹🙏🏼
Gittiğinden beri beni sadece arkadaşlarının telefonundan 5-6 kez arayabildi. Bugün askerliğinin 23. günü. Zaten beklemek çok zor ve zaman hiç geçmiyormuş gibi hissediyorum. Bir de düzenli arayamıyor olması beni daha da üzüyor.
İstese arkadaşlarının telefonundan daha sık arayamaz mı? Bazıları acemi döneminde insanın aklına telefon bile gelmez diyor, bazıları ise isterse arar diyor. Askerlik hakkında hiçbir şey bilmediğim için bu süreç benim için ekstra zor geçiyor.
Gerçekten nasıl olduğunu anlayamıyorum, bu konuda biraz aydınlatılmaya ihtiyacım var 🥹🙏🏼
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer