Askerdeki erkek arkadaşım neden düzenli arayamıyor, gerçekten isterse daha sık arar mı?

Erkek arkadaşım 1 ay önce askere gitti ve birkaç gün önce yemin töreni oldu. Gitmeden önce bir arkadaşının eski tuşlu telefonunu aldı ama gittikten sonra telefonun şebekesinin çekmediğini fark ettik.

Gittiğinden beri beni sadece arkadaşlarının telefonundan 5-6 kez arayabildi. Bugün askerliğinin 23. günü. Zaten beklemek çok zor ve zaman hiç geçmiyormuş gibi hissediyorum. Bir de düzenli arayamıyor olması beni daha da üzüyor.

İstese arkadaşlarının telefonundan daha sık arayamaz mı? Bazıları acemi döneminde insanın aklına telefon bile gelmez diyor, bazıları ise isterse arar diyor. Askerlik hakkında hiçbir şey bilmediğim için bu süreç benim için ekstra zor geçiyor.

Gerçekten nasıl olduğunu anlayamıyorum, bu konuda biraz aydınlatılmaya ihtiyacım var 🥹🙏🏼
Askerdeki erkek arkadaşım neden düzenli arayamıyor, gerçekten isterse daha sık arar mı?
Cevapla