Aile görünümlü düşmanlardan kaçmak için sevdiğim kişiyle evlenmek doğru mu?

29 yaşındayım. Çocukluğum kuma ile geçti. Annem, babam, ben, kuma, 5 kardeş. Karşı tarafın sadece bir oğlu vardı, biz de 6 kardeşiz. Öyle bir şekilde defolup gitti hayatımızdan ama senelerimiz, çocukluğumuz çalındı. Sonra bu durumu sürekli kullanan ablam ve kardeşim sabıkalı, inancımıza uymayan kişilerle görüşüp duruyorlardı. Gece kaçıp duruyorlardı. Senelerim biraz da öyle gitti. Sonra ablam evlendi, 5 ay sonra boşandı. Yeni bir aksiyon başladı. Evi taşıdık, yeni düzen, yeni sayfa derken güzel gidiyordu her şey. Sonra küçük kardeşim Bakırköylük falan oldu, gece kaçıp duruyordu. Sabıkalı birine babam affediyordu, limon ağacı alıyordu, ilgileniyordu ama yok, kuduruklardı. Sonra babam bunu da aile yakın dostuna verdi. Bu 3 sene evli kaldı, 2 çocuk yaptı, uzaktan sürekli arayıp duruyordu. Geldi buraya düzeni bozdu. 2 yıldır bizimle kalıyor ve evden çalışıyorum. 7 yetişkin, 2 çocuk, 3 kedi, 2 sene böyle yaşıyoruz. Raporlarımı siliyorlar. 3 yaşındaki yeğenim istediği olmayınca vuruyor, tükürüyor, şımarıyor. Üstelik kiraya 15 bin destek oluyorum, faturalar dahil aldığım maaş 30 bin. Bunlardan uzak kalacağız diye diğer ablamla 1 sene boyunca hep dışarıdaydık. Çamur, kış, fırtına demeden 2 sene erken geliyoruz eve ama gram tahammül yok. Nafaka ödeyen yok. Babaları 2 sene aramadı, kocasıyla ayrı kavga ediyorlardı. Babam iflas etti, geldi evi kuruttu. Her yer kırık dökük. Biriyle tanıştım, beni çok seviyor, evlilik düşünüyoruz. Yapacak hiçbir şey yok. Sizce sırf bunlardan kaçmak için evlenilir mi?

Aile görünümlü düşmanlardan kaçmak için sevdiğim kişiyle evlenmek doğru mu?
Cevapla