Görücü usulü evlilikte adam ciddiyetsiz mi, üstten mi konuşuyor yoksa ben mi abartıyorum?

Arkadaşlar, benden uzakta biriyle görücü usulü konuşmaya başladık, ailelerimiz tanışıyor, biz de tanışıyorduk ama 10 senedir çok fazla görüşmedik, ailesi beni annemin hesabında görünce abimle görüşünce tekrardan görüşmeye başladık ve çocukla bizi görüştürmeye başladılar. 2,5 aydır konuşuyoruz, 2 kere geldi yanıma. Eskiden durumları iyi değildi, bizimki de onlara göre baya iyiydi, şimdi de öyle gözüküyor ama çocuk bana üstten bakıyor gibi konuşuyor, asla gelecek konuşması yapmıyor, evlilik için konuşma yapmıyor, sanki flört gibiyiz. Tek dediği şey çok güzelsin, arada bir de gülüm diyor. Kendisi de avukat, yani küçük değil, 27 yaşında bir insan maddi durumunu hiç mi belli etmez? Arkadaşlarımla tanıştı, 1-2 tanesiyle yüz yüze, diğerleriyle görüntülü konuşurken ama o asla beni tanıştırmadı 1 kişi hariç. Mesela içmeye giderken bile haber vermiyor, ona diyorum ki neden söylemedin, sormadın ki diyor. Bir yere gidiyor, eve gelince haber veriyor, ben de evdeyken haber vermene gerek yok diyorum, sorsaydın diyor. Gelecekle ilgili konuşma yapalım deyince de evin olacak, araban olacak, seni mutlu edeceğim diyor. Kafayı yiyeceğim yani, yanlış mıyım

Görücü usulü evlilikte adam ciddiyetsiz mi, üstten mi konuşuyor yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla