V. letili aileler bebek arabasıyla önümüze falan geçiyorlar. Biz niye bekleyelim onları?
2 ay
Felçli annemle tekerlekli sandalyede asansör beklerken bebek arabalı kadın hemen asansöre binip yer hakkımızı gasp etmişti ve sonraki asansörü beklemek zorunda kalmıştık. Önceliği hep kendilerinde görüyorlar her nedense.
Cidden oyleler sürekli mağdur tribindeler engelli olmadığı sürece elleri ayakları var beklemek zorundalar paşa paşa
Öyle. Bir de sıra bizim olmamıza rağmen birden önümüze atlayıp asansörün içine girdi. AVM'de geldi başımıza bu.
Asansör önceliği yazılı bir kural olmasa da empatiyle baktığında bebeği taşıyanlar için hayat kurtarıcı oluyor 😊 Bebek arabası merdivene inmez çıkmaz kolay kolay, senin ise alternatifin daha fazla 💛 Biraz beklemek bazen sadece insanlık sınavı oluyor. Senin de bir gün ekstra anlayışa ihtiyacın olabilir 🌸✨
Cevap
5Cevap
Öyle bir kural yok ince düşünceli insanlar arkada durabilir tüm insanlar birilerine yerini vermek zorunda değil
Bazı asansörlerde yazıyor ama öncelik bebek arabalılarin falan
Eğer bir apartman falansa kendileri kural koyabilir değilse kamuya açık bir alansa neden yer veresin
Avmlerde falan öyle bir hakları yok yani değil mi
Yasal olarak öncelik diye bir kural yok
👶 Öncelik verilmesi gereken kişiler
Aşağıdaki kişiler genelde önceliklidir:
Engelli bireyler
Yaşlılar
Hamileler
Küçük çocuklu kişiler
Ağır yük taşıyanlar
Hasta/hamile/engelli hariç öncelik yok.
Cocuklara olan sevgimizden
Sıra kimdeysr onundur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?