Arkadaşımla yapmıştık bunu, o zaman 19 yaşında falandım, şimdi konuşmuyoruz, bana şu an çok da mantıklı gelmiyor ya
2 ay
Senden bir cacık olmaz 🤣 30 yaş kadını ciddiye almıyorum artık takılmalık hepsi 😎
🥲 hain kadın duygularım ile oynadın 🤣🤣 o nasıl laf
Bu tarz sözleşmeler o yaşlarda kulağa eğlenceli ve romantik geliyor ama büyüdükçe hayatın ne kadar değişken olduğunu fark ediyorsun 😊
Partner seçimi “boş kalmayayım” diye değil gerçekten sevgi uyum ve saygı ile olmalı 💞
Şu an sana mantıksız gelmesi aslında duygusal olgunlaştığını gösteriyor 🌿✨
Cevap
17Cevap
Hayır olmadı olmaz da.
Böyle söz vereceğim biri olsaydı başkasıyla işim olmaz onunla nikahlardım..
Hayat; dizi, film değil..
Yook ama sen büyüyünce senle evlencem diyenler vardı 🤣😅 onlar evde kaldı ben evlendim he beni de almadılar 😅🤣
Evet bir arkadaşım vardı ama evlendi o 🤣🤣 laf olsun torba dolsun diye söylenmiş çocukça bir şeydi
Evlenmek iyidir bence 30 a kadar beklemek yanlış
Ve 29 yalnızım son bir yıla dek müstakbel eş adayımla karşılaşamazsam ailemd devrediyorum haha
Çok aşağılayıcı bir şey bu.
Kimseyi bulamazsak gibi.
Kadınların yedekte tuttuğu arkadaşları hep o gruptan zaten kejfjs
30 yasındayım sözleştiğim kimse yok😀
Aday adayıyım 🥱😅
Hayir hic yapmadim
Olmadı, mantıklı değil.
Bence mantıklı valla.
Vardı ben evlendim boşandım o hala bekar 😂
Onlar hep yalan oluyor
oldu ya. ama o hala bekar :D
Hayır olmadı
Hayır olmadı
ee o yaşta sonu ne oldu :D
genelde tutmuyor o sözler :D
Yok sözleşmedik kimseyle
:) değil gibi
Mantıklı değil
Yok olmadı öyle biri kalın dudaklı
Hiç yapmadık öyle
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?