30 yaşına kadar evlenmezsek evlenelim diye sözleştiğiniz biri oldu mu, sizce mantıklı mı?

Arkadaşımla yapmıştık bunu, o zaman 19 yaşında falandım, şimdi konuşmuyoruz, bana şu an çok da mantıklı gelmiyor ya
30 yaşına kadar evlenmezsek evlenelim diye sözleştiğiniz biri oldu mu, sizce mantıklı mı?
Cevapla