Hangi şehirdesiniz? Bulunduğunuz şehirden memnun musunuz? Hangi şehirde olmak isterdiniz?
2 ay
Hangi şehirdesiniz? Bulunduğunuz şehirden memnun musunuz? Hangi şehirde olmak isterdiniz?
Ankara 'dayım, memnunum ama eskiden daha memnundum artık çok trafil var. Şöyle kısa bir dönem yurtdışında yaşasam iyi olurdu ama tekrar buraya dönmek isterim
Muğla’dayım 🌿 Deniz orman ikilisi beni çok besliyor o yüzden genel olarak memnunum 😊 Ama zaman zaman İstanbul’un kültürel hareketliliğini ve enerjisini özlüyorum 🎭 Uzun vadede yine sakin bir Ege kasabasında olmak isterdim mesela Datça ya da Foça çok hoşuma gidiyor 💙 Sen neresiyle daha mutlusun peki? 🌍✨
Cevap
3Cevap
Ankara
Prag, memnunum.
Manisaa
İzmir ve memnunum
@TrDunya evet
Marstayım memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?