Zengin kız, orta halli erkekle evlenirse gerçekten mutlu olabilir mi?

Çok şükür ki durumumuz iyi en iyi arabalara da bindim en iyi, en lüks evlerde de oturdum, istediğimi alıp, yiyip, kullandım, oynadım ne istersem sahip oldum kıtlık nedir bilmem empati kurabilirim ama hiç yaşamadım, annemin en yakın arkadaşının bir oğlu var küçüklüğümüzden beri birbirimizi tanıyoruz ama hiç konuşmamız bile olmadı evlilik çağına geldik ve görüşmeden bile bir çekim oldu ve ileriye gidersek evlenirsek eğer onların durumu pek iyi değil, kirada oturuyorlar ve kıt kanaat geçiniyorlar bu benim için sorun değil gibi geliyor şuanlık, ama bana mantığımı kullanmamı söylüyorlar aşk geçer sen dayanamazsın diyorlar, maddi durumu gerçekten benim için önemli değil, karakteri öncelik ama çok zorlanacağımı söylüyorlar sizce napmalıyım bir de ailesi çok kalabalık 5 kardeşler o konuda çekiniyorum ama o kadar uyumlu geliyor ki bana çok düşünceli ve annesi baya seviyor onu yapışık anlamında değil de, küçüklüğünden beri o kadar övüyor o kadar hayırlı bir evlat diye anlatıyor ki ben okeyim gibi geliyor gerçekçi cevaplar verirseniz sevinirim

Zengin kız, orta halli erkekle evlenirse gerçekten mutlu olabilir mi?
Cevapla