Ev hanımları artık işe girmeli, sizce?

Bugün yoldan kadın geçiyor, "Maaş yok iş yok gelir yok" diye sıralıyor kendindekileri bağırarak. Bunlar çalışsın artık yazık günah. Herkes teşvik etsin etrafındakileri.

Ev hanımları artık işe girmeli, sizce?
Cevapla