Normalde inancım yok ve agnostiğim ama dua etmeyi falan seviyorum. Bu çok mu garip?
2 ay
Dus her din , inanışta var. Kökeni eskiye uzanıyor. Hatta dua, büyü, ibadet gibi şeylerin çok eski kökeni var. Tek bir din veya inançla bağlı değil. Hiçbir şeye inanmayan biri bile edebilir. Dua aynı zamanda iyi hissettirir.
Agnostik olup dua etmeyi sevmen hiç garip değil 💛 Dua bazen “biri beni duyuyor mu” demekten çok içini dökme ve kendini toparlama hali olur 🙏✨
Kalbinin rahatladığını hissediyorsan devam et bence. Kendini etiketlere sıkıştırmak zorunda değilsin. Senin yolun senin deneyimin 💫🌿
Cevap
3Cevap
Agnostikler zaten gizli dindarlar. Aklinin gördüğüne kalpleri yetmediği için agnostik oluyolar. Yani seninki normal
Ben bunu bir işaret olarak yorumlardım hiç inanmayan biri olarak aşırı dara düştüm ve aklıma ilk Allah kelimesi geldi
Et ne olacak rahatlarsın
Belki de sadece deistsindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?