Ailelerin eve giriş çıkış saatine karışması sorunsalları?

Böyle bir soruya denk geldim ve yorumlar şok edici. En geç 5-6 gibi evde olmaya zorlananlar varmış şaka gibi. Millet işten en erken 5 buçuk 6 da çıkıyor zaten. 5'te evde olma zorunluluğu nedir? Bu insanlar psikopatlar mı? Kafayı mı yediler? Fanusta yaşatacaklarsa çocuk yapmasınlar yani. Kendileri zaten normal değil, çocuklarının da ruh sağlığını bozuyorlar. Oldu olacak pencereyi de açmasınlar maazallah burunları falan dışarı çıkmasın aman aman!

Ailelerin eve giriş çıkış saatine karışması sorunsalları?
Cevapla