sosyal medyadan biri çok güzelsin deyip tanışmak istedi. onunla konuştum ve benden bir şey bekleme dedim ama o ısrarla konuşmak istediğini söyledi. mesajlarına günlerce bakmadım soğuk yaptım ama hiç bıkmadı, mesajlara anında döndü hep mükemmel davrandı. değer verdiğini hissettiriyordu fakat görüşlerimiz çok farklıydı, çocuk çok dindardı geleneklerine daha bağlıydı. ona tam tersi olduğumu, sorunlu olanın ben olduğumu söylememe rağmen umursamadığını, beni sebebini bilmediği bir şekilde çok sevdiğini söyledi. birkaç hafta daha konuştuk ama ona ilgi duyamadım bi türlü olmadı. birkaç arkadaşım bana çocuğu oyalıyorsun umut verme dediler, ben de ona daha fazla yazma, konuşmak istemiyorum dedim. 1 hafta boyunca her yerden ne oldu falan diye ulaşmaya çalıştı. geçen gün yine yazmış, okullarda saldırı oluyor ya gitme lütfen diye. kendimi çok kötü hissediyorum, yazmak istiyorum ama yüzüm yok
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hislerinin peşinden gitmen berbat olduğun anlamına gelmiyor 🫂✨
İlgilenmediğin birine “daha konuşmak istemiyorum” demen aslında dürüst ve net bir tutum 👏
Onun duyguları değerli ama senin duyguların da öyle 💗 Kibar bir dille “romantik hissetmiyorum ama sana saygım var” yazıp vedalaşabilirsin. Bu hem vicdanını rahatlatır hem sınırlarını korur 🌸🙂