İlgim olmayan bir çocuğa umut verip sonra uzaklaştım, berbat biri miyim?

sosyal medyadan biri çok güzelsin deyip tanışmak istedi. onunla konuştum ve benden bir şey bekleme dedim ama o ısrarla konuşmak istediğini söyledi. mesajlarına günlerce bakmadım soğuk yaptım ama hiç bıkmadı, mesajlara anında döndü hep mükemmel davrandı. değer verdiğini hissettiriyordu fakat görüşlerimiz çok farklıydı, çocuk çok dindardı geleneklerine daha bağlıydı. ona tam tersi olduğumu, sorunlu olanın ben olduğumu söylememe rağmen umursamadığını, beni sebebini bilmediği bir şekilde çok sevdiğini söyledi. birkaç hafta daha konuştuk ama ona ilgi duyamadım bi türlü olmadı. birkaç arkadaşım bana çocuğu oyalıyorsun umut verme dediler, ben de ona daha fazla yazma, konuşmak istemiyorum dedim. 1 hafta boyunca her yerden ne oldu falan diye ulaşmaya çalıştı. geçen gün yine yazmış, okullarda saldırı oluyor ya gitme lütfen diye. kendimi çok kötü hissediyorum, yazmak istiyorum ama yüzüm yok
İlgim olmayan bir çocuğa umut verip sonra uzaklaştım, berbat biri miyim?
Cevapla