Benim cok kültürlü ve de egitimli bi arkadaşım herkesle muhatap olmamın ve mütevazi olmanin yanlis oldugunu söyledi, sizce?

Güncellemeler
2 ay
Bence de doğru diyor. En iyi örneği burada acıyıp muhatap olduğumuz eğitimsiz hemcinslerimizin yaptığı varoşluklar, sinsilikler, yilanliklar sjsj görünce aklıma geldi yine ahaha
Benim cok kültürlü ve de egitimli bi arkadaşım herkesle muhatap olmamın ve mütevazi olmanin yanlis oldugunu söyledi, sizce?
Cevapla