Ya bu yaşlıların kendilerini bilgin sanması normal mi?

Anneannemden söz ediyorum, geliyor bize kendi çok biliyormuş gibi öğütler veriyor, zamanında kızı okumasın diye neler yapmış, zar zor memur olmuş, olmasaydı şu an sürünürdü ayrı konu, hepsini erken yaşta evlendirmiş marifetmiş gibi, kendi de öyle, kitap yüzü açmamış, bize eğitim hakkında bilgi veriyor, küçümsüyor vs. kusura bakma da sen ezikleyecek en son insansın, sen konuşacak da en son insansın, yerlerini hiç bilmiyorlar, ya görmüş geçirmişler ya her şeyin en iyisini biliyorlar, yok şuraya başvur da şunu yap da e sen niye yapmadın, kendin ev hanımı doğmuşsun, kocanın emeklisine konmuşsun, bu iş kadını kafası bunlara nereden yüklendi siz iş kadını mıydınız? Bak ben karşı değilim çalışmayı çok seviyorum da bunların ahkam kesmesi, her şeyi çok basit sanması sinirimi bozuyor, o yüzden aramıyorum artık, senede bir kere geliyor yine damarımıza basıyor, küçükken yaşlılara farklı bir merhametim vardı artık hiç yok, çok anlayışsız ve merhametsizler, sıfır empati, zaten sizden torun sevgisi görmedik bir şey yok bizi çok seviyorlar düşünüyorlar aynen. Bizi kendi evinden kovuyor, işi düştü hasta olunca geliyor bakalım diye, işte Allah böyle muhtaç eder, anlamış mıdır tartışılır
Ya bu yaşlıların kendilerini bilgin sanması normal mi?
Cevapla