Boşanmış bir kadın olarak aynı anda görüştüğüm uzman çavuş mu astsubay mı doğru tercih olur?

Biliyorum beni yadırgayanlar olabilir ben bir hata yaptım ama şu an ne yapacağım bana yardım edin. Sevgilim vardı ciddi niyetli görüşmeye başladık zaman geçirdikçe bana uygun olmadığını anladım ama kötü biri değil kesinlikle. (Uzman çavuş mesleği) neyse ben boşandım bu arada o bekar. Ben 27 yaşındayım o 38. Neyse gel zaman git zaman bu beni en ufak bir şeyde engeller oldu en son engellendi ve yine her yerden çıkardı beni sinirlendim ben de. O sinirle ben de onu engelledim her yerden instadan yakışıklı bulduğum birkaç kişiyi ekledim neyse biri yazdı konuştuk ettik tanıştık (onun mesleği de astsubay çıktı) ama çok iyi anlaştık çok kibar biri falan ilgisi de hoşuma gitti. 24 yaşında çıktı o da. Doğu görevinin 1’ini yapmış sadece evlenirsek sen de doğuya benimle gelirsin diye şaka yapıp duruyor neyse ne olacağı belli değil sevgili olmadık bu arada. Neyse diğeri yazdı kavga ettik vs. Ama yine konuşmaya başladık hatta bugün görüştük diğerini engelledim olur da arar mesaj atarsa diye ona da 20’lik diş çektirmeye gittim yanımda kardeşim var dedim. Hadi bugün böyle yaptım ama ben böyle bir insan değilim. Yüz yüze görüştüğüm kişi her şeyimi biliyor ama öbürü benim boşandığımı bilmiyor mesela. Ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yapardınız?

Boşanmış bir kadın olarak aynı anda görüştüğüm uzman çavuş mu astsubay mı doğru tercih olur?
Cevapla