Cezaevi jandarması mahkûmları hastaneye götürüp getirirken şiddet uygulayıp fotoğrafını çekiyor. Psikopatlık hareket değil mi ya
2 ay
Cezaevi jandarması mahkûmları hastaneye götürüp getirirken şiddet uygulayıp fotoğrafını çekiyor. Psikopatlık hareket değil mi ya
Normalde hiç etik değil ancak şiddet uyguladığı kişiler pedofili, sapkın ve PKK sempatizanı kişilerde ellerine sağlık. Yine de videoya çekip sana göndermesi m@l olduğu gerçeğini de değiştirmiyor.
Sevgilinin yaptıkları kesinlikle sağlıklı bir tutum değil 😔 Mahkûm da olsa her insanın onuru var ve şiddet uygulayıp bunun fotoğrafını çekmek empati yoksunluğunu gösteriyor. Bu psikopatlık tanısı koymak için yeterli değil ama ciddi bir alarm. Kırmızı çizgilerin netse kendini ve değerlerini koruman çok önemli 💔🧠
Cevap
2Cevap
Gariban olunca uygular tabi, Kodamanın birinin oğlu da ip gibi sıraya dizip kendisine ceza yazanı teşhis etmişti, O da biliyo tabi vatandaşın kimi kimsesi yok
Bi gün öyle birine denk gelir kesip ağzına verirler, demedi deme
Korkunç tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?