Sigara içiyorum diye ailem harçlık vermiyor ve sürekli suçluyor, bu durum normal mi?

18 yaşındayım üniversiteye hazırlanıyorum evden çıktığım yok sigara kullanıyorum harçlık vermiyorlar sigara kullandığım için her şeyi sigaraya bağlıyorlar ve sigara içen her şeyi yapar diyorlar alkol bile kullanmadım hiç sadece sigara bana sürekli alkol içmiş muamelesi yapıp duruyorlar bir ara kolonya sıktım elime dışarıdan gelince ev ne kokuyor ne içtin seni kan testi yaptırmaya götüreceğim gibi tehditler savurdu bu adam hep böyle
Sigara içiyorum diye ailem harçlık vermiyor ve sürekli suçluyor, bu durum normal mi?
Cevapla