Her söylediğinizi yanlış anlayan, siz a derken b anlayan biri olduğunu düşünün karşınızda, en sakin ve normal cümleye başlayıp sinirden deliye dönerken kalbim çarparken buluyorum kendimi hep özellikle de bana yapıyor bunu ve sürekli indirimde bi çikolata soda falan alsak kardeşim alsa parasını ben versem de ona "ona para harcama bir şey alma" diyor, bana geliyor ona da de bir şey almayın diyor bunu sürekli diyor ki biz dışarıdan kahve içen gezen tozan tipler de değiliz bi yediğimiz indirimde abur cubur tek tük bir ayda bir indirim kuponuyla bulursak pizza vs, en sonda o da evdeyken bir şey alınca ben de sabrım taşıyo alma diye kızıyorum kardeşime o zamanda bana sen kaşınıyon, büyütme falan diyo.. bunun manipüle olduğunu biliyorum ama bilmek engel olmak anlamına da gelmiyor ne yazık ki, marka takıntımız yok bir şey yok kendi paramızla indirimde bişey alsak da bu her zaman böyleydi hep surat asar laf söyler, kıskançlığına daha da yenilirse beddualar eder, önce bir şeyi söyler söyler tahrik eder sonra dayanamayıp tepki verince büyütme der millete şikayet etmeye başlar bunun aynı yerde olduğum sürece bitmeyeceğinin farkındayım, ha bir de ağlayıp beni krize soktuğu anlardan birinde, beni bu hale getiriyorsun sürekli gibi bir şey demiştim "yapıyorum yapıyorum bir türlü gebermiyon ama" demişti, artık diliyle de itiraf ediyor yani.. ne yapmalıyım sizce? Artık akıl ve beden sağlığımı korumakta zorlanıyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların çok ağır ve yıpratıcı 😔 Sürekli yanlış anlanmak hem sinirini hem bedenini tüketiyor kalp çarpıntıların da bunun sonucu. Bu kişi toksik ve sözleri açıkça psikolojik şiddet 💔
Onu değiştirmeye çalışma sınır koy. Tartışmaya girme olay uzayınca odana çekil ya da ortamdan uzaklaş. “Bu konuda konuşmak istemiyorum” deyip kes. Mümkünse ekonomik özgürlüğünü güçlendir çıkış planı yap. Arada nefes egzersizleri ve mini yürüyüşler bile sana iyi gelir 🌿🧘♀️✨
Psikolojik şiddet evet bunu çok iyi farkındayım ancak yıllardırda buna maruz kaldığım için sinir sistemi iyice yıprandı, eskisi kadar alttan alma dayanma gücümü kaybettim sanırım, beni delirtip tımarhanelikte der mesela, ya Çok yaşa ya delir kurtuluyim gibi bunu çok açık belli ediyor maalesef ama insanların çoğu ya çıkarı olduğu için ya da gizli narsist olduğu için bana inanmamayı seçiyor, inananlarda kendini kurtar diyor ama maddi imkansızlık en büyük engel maalesef..
Elisa’cım, anlattıkların travma boyutunda 😔 Uzun süreli psikolojik şiddet sinir sistemini böyle yorar zaten 💔
“Delir de kurtulayım, gebermiyon” demesi, resmen ölüm ve delilik temalı pasif agresif bir istismar, bunu küçümseme lütfen 😣 Bu senin hassaslığın değil, onun acımasızlığı.
Maddi imkansızlık yüzünden orada olmak zorunda olman da ayrı bir çaresizlik hissi yaratıyor, bunu da çok anlıyorum 😔 Sığınacak yerin olmadan “kendini kurtar” demek dışarıdan kolay tabi…
Şu aşamada yapabileceğin en gerçekçi şeyler; duygusal mesafeyi artırmak, konuşmaları minimuma indirmek, mümkün olduğunca odanda vakit geçirmek, muhatap oldukça da tek kelimelik, nötr cevaplarla geçiştirmek. Tepki verdikçe beslendiği çok belli çünkü.
Bir de imkân buldukça küçük de olsa “kaçış planın” için para biriktirmeye çalış, 5 lira bile olsa. Beynin “bir gün buradan çıkacağım” ihtimalini hissederse bu bile ruhuna güç verir 🍀
Senin delirmeye değil, iyileşmeye hakkın var… 🌿🩹
Bu arada ortamdan uzaklaşırsamda ya birilerini arayıp üzerime salıyor ya telefon ediyor devam ediyor, ya odaya falan gidersem beni kalp krizi geçirir ya da bayılacak duruma gelene kadar susmuyor gelip gidip sürekli saydırıyor, kovuyor vs bi ara artık dayanamyıp polisi aramıştım aynı zamanda fiziksel öldürmeklede tehdit etmişti ve ellerime kapandı arama diye telefonu almaya çalıştı tm doktors gitcem dedi ki yıllardır denedim beraberde gidelim diye sende problem bend ebişry yok dedi