Kaynanam neden hep benim kocamı şöför gibi kullanıyor, diğer oğluna hiç iş düşmüyor?

Oğlum gel bizi düğüne götür, oğlum gel bizi cenazeye götür, oğlum eve misafir geldi, arabası yokmuş, gel misafiri evine bırak, oğlum gel ablanın eşyaları var, arabasız gidemez, onu eve bırak, ablan buraya gelecekmiş, git onu evinden al buraya getir, oğlum alışveriş yapılacak, gel bizi markete götür, devamlı olarak şoförlük yaptırıyor, ben karışmak istemiyorum, anne hakkı ödenmez, yapsın tabii ki ama hep benim kocama diyor, hiç diğer oğluna demiyor, onu yormuyor

Güncellemeler
2 ay
Tatile gittiğimizde bile çağırdılar biz antalyada tatildeyiz ablası kocamı arıyor ne zaman geleceksin ben annem gildeyim erken gelsen bizide eve bırakırdın diye soruyor yol 8 saatlik yol gündüzden otobüse binmemiş akşama kalmış biz yokuz diye geceye kalmış yine ertesi gün gündüz arıyor akşama yetişte bizi eve bırak diye gelirken otobüsle gelebiliyor giderken arabasız gidemiyor anneside mecbur ablanı evine götüreceksin diyor mecburmuş

Kaynanam neden hep benim kocamı şöför gibi kullanıyor, diğer oğluna hiç iş düşmüyor?
Cevapla