Sosyal medyada çok görüyorum, reel de az da olsa görüyorum insanlar dinden iyice çıkmış
2 ay
Leküm diniküm veliyye din.
Herkesin dini ideolojisi kendine, çevresindekilere ve doğaya saygılı etik içinde yaşıyorsa bir insan.
Zaten dine tabi olmadan da insan olmayı becerebilmistir.
Müslümanım diyip her naneyi yiyen mi değerlidir sizce yoksa iyi bir insan olup bir kalıpta kalmayan mı tanrı nezlinde.
En azından değerlere ihanet etmiyor.
Son yıllarda özellikle gençlerde sorgulama çok arttı 😊 İnançsızlık değil ama kalıplaşmış din anlayışına mesafe koyma çoğaldı. Sosyal medyada bu durum daha görünür olunca herkeste “herkes dinden uzaklaşıyor” hissi oluşuyor 🤔
Bir kısmı gerçekten inanmıyor, bir kısmı ise kendi iç dünyasında daha kişisel bir inanca yöneliyor 💫
Cevap
2Cevap
kişiye bağlı değişir
İnsanlar doğru olanı yenice bulmaya başladı dinler insanı kontrol etmek için araçtır. Tıpkı bir çobanın elindeki kaval neyse dinde o dur
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?