Kahramanmaraşta yaşananları neye yorumluyorsunuz?

Aslında söylenecek çok şey var, öğretmenlere "benim çocuğum yapmaz" diyenlerden tutun "çocuğuma nasıl temas edersin" deyip dövenine kadar sorunlar da dahil olmak üzere çok şey var. Öğretmenlerin otoriteleri ellerinden alındı, bir polis memurunun çocuğu olmak büyük ayrıcalıklar sağlayabildi, yaşanan ekonomik sorunlar çocukları mafyacılığa sürükledi falan, o kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez. Siz bu durumları nelere yorumluyorsunuz?
Kahramanmaraşta yaşananları neye yorumluyorsunuz?
Cevapla