Evlenilecek kadın kalmadı diyoruz ya acaba biz ne kadar düzgünüz?

Benim tonla ilişkim oldu mesela, niye kalkıp bir kadına sallayayım, insan önce kendi kapısının önünü temizlemeli. O yüzden bu tabir bana yanlış geliyor.
Evlenilecek kadın kalmadı diyoruz ya acaba biz ne kadar düzgünüz?
Cevapla