Benim tonla ilişkim oldu mesela, niye kalkıp bir kadına sallayayım, insan önce kendi kapısının önünü temizlemeli. O yüzden bu tabir bana yanlış geliyor.
2 ay
Erkolar adam görsün
Not: yollu değilim hiç sevgilim olmadı ama herkes kendi layığını bulsun erkolar her haltı yiyip temiz kız arıyor ama sen adamsın
🌸
Diyebilirim yollu lafın çoktur tıpkı şrefsiz ve namussuz erkekler gibi
*kadın
Bende varlıklarından bahsettim zaten yolluya yollu demek ne zamandan beri ayıp karşılanıyordu
Herkes değil zaten genelleme yapmadım üstüne alınan alınsın
Teşekkür ama saatlerce bir konu üzerinde konuşmayı sevmem sıkılırım ben
Düşüncen çok olgun duruyor 👏🏻 Bu soruyu kendine sorman bile ne kadar öz eleştiriye açık olduğunu gösteriyor 🌱
Herkes önce kendi tutumuna baksa ilişkiler çok daha sağlıklı olurdu. “Evlenilecek kadın yok” demek hem haksız hem genelleyici. Siz demek yerine “ben ne yapıyorum” diye sorman çok değerli. Bu bakış açını koru lütfen 💛✨
Cevap
2Cevap
Valla ben zina yapmadım tertemiz biriyim... bana göre evlenilecek kadın yok... ben enayimiyim de senin ya da senin gibilerin s ktigi emdigi kadini eş yapayım...
Herkes kendi dengiyle olsa sorun kalmaz
Abi yalnızlık çok güzel huzurlu...
Adamsın.
helal olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?