Otobuste 2 kisilik yerde karsi cinsle otururken, tek kisilik yer bosalinca kosa kosa gidip oturmak ayip mi?

Ben bazen ayıp olur diye kalkmıyorum ama kalkmayınca da acaba yanlış anlaşılır mıyım diye düşünüyorum siz kalkıyor musunuz

Güncellemeler
2 ay
yani yapabilirim de mi🥰
Güncellemeler
2 ay
Halk otobusunu kastediyorum her gun bindigimiz
Otobuste 2 kisilik yerde karsi cinsle otururken, tek kisilik yer bosalinca kosa kosa gidip oturmak ayip mi?
Cevapla